۲۳ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۰۰
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85228885
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف ۲ خودرو سواری در گردنه حیران پنج مصدوم داشت

۲۳ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۰۰
کد خبر: 85228885
تصادف ۲ خودرو سواری در گردنه حیران پنج مصدوم داشت

آستارا- ایرنا- برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری در گردنه حیران واقع در جاده ارتباطی شهرستان‌های آستارا و نمین پنج مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خودروی ام‌وی‌ام شامگاه پنجشنبه در محدوده گردنه حیران از توابع شهرستان آستارا با یکدیگر برخورد کردند.

این تصادف حدود ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه شامگاه امروز رخ داد و در مجموع پنج مصدوم برجا گذاشت که در پی وقوع این حادثه بلافاصله نیروهای پایگاه‌ امداد جاده‌ای اورژانس آستارا و نمین به همراه نیروهای هلال احمر آستارا و عوامل راهداری نمین در محل حاضر شدند.

بنابر اعلام نیروهای امدادی حاضر در محل از جمله مسئول پایگاه اورژانس حیران، شرایط کلی مصدومان در حالت پایدار قرار دارد.

۲ مصدوم این حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند اما با توجه به آسیب‌های وارده احتمالی در نتیجه شدت برخورد خودروها، آسیب‌دیدگان برای بررسی‌های بیشتر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

گردنه حیران که در مسیر ارتباطی استان‌های اردبیل و گیلان، بین شهرستان‌های آستارا و نمین واقع شده و جزو محدوده شهرستان آستارا محسوب می‌شود، یکی از جاذبه‌های اصلی و عنوان‌دار نگین گردشگری این منطقه است.

جاده کوهستانی بین آستارا و نمین که از طبیعتی چشم‌نواز از جمله درختان میلیون سالگان هیرکانی بهره‌مند است، حدود ۵۶ کیلومتر طول دارد و جزو محورهای پر رفت و آمد این منطقه از شمال‌غرب کشور به‌شمار می‌رود.

سالانه هزاران مسافران به همراه ساکنان منطقه و استان‌های هم‌جوار روزهای تعطیل خود را در اینجا سپری می‌کنند و این در حالی است که به دلیل مسیر پر پیچ و خم این جاده، سراشیبی‌های تند و عرض کم، حادثه‌های رانندگی زیادی در آن رخ می‌دهد.

شهرستان بندر آستارا با جمعیتی حدود ۹۵ هزار نفر،‌ در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و هم‌مرز با کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha