۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۰۷
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85026393
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف سه خودرو در جاده آستارا-نمین یک کشته برجا گذاشت

آستارا- ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر آستارا گفت: یک نفر در جریان تصادف سه دستگاه خودروی سواری در محدوده جاده آستارا به نمین جان‌باخت.

بابک حیدرزاده شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تشریح کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر آستارا عصر امروز در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصادف سه دستگاه خودروی سواری، کمی بالاتر از پایگاه جاده‌ای به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک دستگاه سواری پژو پارس با یک دستگاه سواری ۴۰۵ و یک دستگاه سواری پراید در جریان این حادثه در جاده آستارا به نمین، پایین‌تر از راهدارخانه بهارستان با یکدیگر برخورد کردند که در جریان آن خودروی پژو ۴۰۵ دچار آتش‌سوزی شده بود.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا با اشاره به تلفات جانی این حادثه بیان کرد: چهار نفر هم در جریان این تصادف رانندگی مصدوم شدند که یکی از آنها بر اثر شدت آسیب‌های وارده جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: متوفی خانمی ۴۸ ساله و یکی از سرنشینان خودروی سواری پراید بود.

جاده آستارا به نمین که استان‌های گیلان و اردبیل را بهم مرتبط می‌سازد، جزو راه‌های ارتباطی پر تردد منطقه به شمار می‌رود و بیش از ۱۰ نفر در یک سال گذشته بر اثر تصادف‌های رانندگی در این جاده جان‌باختند.

شهرستان آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در منتهی الیه غرب استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha