۵۰ هزار قوطی شیرخشک ویژه دهه پایانی صفر در مشهد توزیع شد

مشهد- ایرنا- سرپرست معاونت غذاو دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۵۰ هزار قوطی شیرخشک طی دهه پایانی ماه صفر در میان تمامی داروخانه‌های شبانه‌روزی و روزانه مشهد توزیع شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر علی روحبخش روز یکشنبه افزود: از این میزان، ۱۰ هزار قوطی آن در میان داروخانه‌های اطراف حرم مطهر رضوی توزیع شده است.

وی ادامه داد: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام دهه پایانی ماه صفر برنامه‌ریزی ویژه‌ای در بحث توزیع، عرضه و نظارت دارو داشته است و در طول این دهه بازرسان این دانشگاه به‌طور محسوس و نامحسوس از داروخانه‌های سطح شهر به خصوص در اطراف حرم مطهر رضوی بازدید و سرکشی داشتند تا خللی در بحث ارائه خدمات دارویی به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ایجاد نشود.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در محدوه اطراف حرم مطهر رضوی ۴۸ داروخانه شامل ۱۶ داروخانه شبانه‌روزی و ۳۲ داروخانه روزانه فعال هستند که در دهه پایانی صفر به داروخانه‌های روزانه این محدوده مجوز فعالیت ۲ ساعت بیشتر از حالت معمول داده شد.

روحبخش بیان کرد: در حالت عادی داروخانه های روزانه اجازه فعالیت تا ساعت ۲۲ را دارند که در ایام پایانی صفر تا ساعت ۲۴ فعالیت داشتند و این اقدام در افزایش سرعت خدمات رسانی به مردم نقش بسزایی داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha