مادر شهیدان «کریمی نژاد» در مازندران آسمانی شد

ساری - ایرنا - حاجیه خانم سیده « مریم کلانتریان » مادر شهیدان فرشاد و فرزاد کریمی نژاد از شهرستان کلاردشت مازندران آسمانی شد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاگران مازندران، مرحومه کلانتریان پیش از ظهر امروز دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر پاک مادر شهیدان کریمی نژاد متعاقبا اعلام می شود .

فرشاد کریمی نژاد متولد یکم آذر ۱۳۴۲ در سوم مرداد ۱۳۶۳ در جزیره مینو و فرزاد کریمی نژاد متولد یکم فروردین سال ۱۳۴۳ و در ۲۳ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.


مدیرکل بنیاد مازندران نیز به همین مناسبت در پیامی درگذشت مادر شهیدان کریمی نژاد را تسلیت گفت.

سعید کهنسال در بخشی از پیامش آورده است که شهادت هنر مردان خداست و افتخاری بزرگ، اما والاتر از آن، هنر مادران بزرگوار و عزیزی است که با تقدیم فرزندان برومند، رشید و مومن خویش، برای اسلام و ایران، افتخاری ماندگار آفریدند.

وی در ادامه پیامش متذکر شد: مادران شهدا که عزیزترین هستی خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی گذشت و ایثار هستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع و با ایمان تربیت نموده و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ادامه پیام خود آورده است: نام نیک آن مادر مومنه که در دامان پرمهر و محبت خود با تمسک به آموزه‌های قرآنی و فاطمی، فرزندانی مجاهد، ایثارگر و عاشورایی تربیت کرد، برای همیشه در تاریخ این سرزمین، زنده و جاوید خواهد ماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha