۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85231740
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام دانش‌آموزان خراسان‌شمالی در سامانه سناد به ۹۸ درصد رسید

بجنورد- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ثبت نام ۹۸ درصد از جمعیت دانش آموزی استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در "سامانه سناد" قطعی شده است.

ابوالقاسم اکبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون نام نویسی ۱۰۸ هزار و ۳۰۳ دانش آموز در مقطع ابتدایی، ۴۳ هزار و ۷۴۲ دانش آموز در مقطع متوسطه اول و ۲۹ هزار و ۶۰۹ دانش آموز در متوسطه دوم در سامانه سناد قطعی شده است.

وی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد همچنان در حال انجام است، گفت: بر این اساس ثبت نام ۹۹ درصد دانش آموزان ابتدایی، ۹۸ درصد دانش آموزان متوسطه اول و ۹۴ درصد هم دانش آموزان متوسطه دوم قطعی شده است.

اکبری تاکید کرد: خانواده هایی که ثبت نام دانش آموزان خود را قطعی نکرده‌اند با توجه به روزهای پایانی شهریور ماه هر چه سریعتر نسبت به این امر اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در خصوص روز بازگشایی مدارس بیان کرد: تمامی مدارس استان همزمان با سراسر کشور یکم مهرماه بازگشایی خواهد شد اما جشن شکوفه‌های پایه اول ابتدایی فردا (چهارشنبه) برگزار می شود.

اکبری خاطرنشان کرد: همچنین ساعت بازگشایی مدارس در نوبت صبح ساعت هفت و در نوبت عصر ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه خواهد بود.

به گزارش ایرنا، ۱۸۹ هزار و ۸۳۶ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۸ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

در مجموع ۴۸ درصد دانش آموزان استان را دختران تشکیل می دهند و ۳۶ درصد دانش آموزان در مناطق روستایی مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha