دفاع مقدس تصویری زیبا، کامل و عاشقانه است

تهران- ایرنا- معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دفاع مقدس تصویری زیبا، کامل و عاشقانه است که هدف آن جز با عشق و هدف متعالی به نتیجه نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌قلب عصر دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در آیین اکران خصوصی هایپاور به کارگردانی هادی محمدپور در پردیس سینمایی چارسو اظهار داشت: مردان و زنان زیادی از جان و مال خود گذشتند. در هشت سال دفاع مقدس عزیزانی جان خود را به معرکه گذاشتند و سختی کار را به خانواده‌های خود چشاندند.

معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: جنگ تحمیلی یکی از مشکلات کشور در ابتدای انقلاب بود، آن هم در مقابل دشمنی که از حمایت جهانی برخوردار بود، اما در آن هشت سال دلدادگی و عاشقی را شاهد بودیم، برخی در آن دوران رستگار و شهید شدند، برخی هم ماندند تا روایتگر عاشق و معشوق باشند.

وی گفت: یکی از حوزه‌های بی‌بدیل در دفاع مقدس پدافند هوایی است که در این زمینه سوژه‌های ناب و دست نخورده وجود دارد که اگر بخواهیم منصفانه به تصویر بکشیم به ماندگارترین آثار سینمایی و تلویزیونی تبدیل می‌شود.

دفاع مقدس تصویری زیبا، کامل و عاشقانه است
امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌قلب معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش

پدافند هوایی بخشی از این گنجینه دفاع مقدس است

امیر خوش‌قلب افزود: سینما با هوشمندی و ایجاد حس سلحشوری و امید به آینده گام‌های موثری بردارد.

وی تصریح کرد: پدافند هوایی جلودار مقابله با حملات هوایی دشمن است و هرگز از ماموریت خود غافل نیست.

امیر خوش‌قلب گفت: تاکتیک‌های به تصویر کشیده شده در فیلم سینمایی هایپاور همچنان دشمنان را می‌ترساند. دفاع مقدس گنجینه است و پدافند هوایی بخشی از این گنجینه است.

وی افزود: در روزهای پایانی جنگ در ۵ مرداد ۶۷ پدافند هوایی شگفتی جدیدی رو کرد. هواپیماهای رادارزن و ضد رادار توسط دشمن به کارگرفته شدند و ما سنگرها را ترک نکردیم.

امیر خوش‌قلب از تمامی حامیان فیلم هایپاور از جمله مقامات ارتش جمهوری اسلامی و پدافند هوایی تقدیر کرد که بخشی از جوانمردی‌های پدافند را به تصویر کشیدند. سوژه‌های پدافند سوژه‌های نابی است.

وی افزود: پدافند هوایی سه بار چرخه هوایی رژیم بعث را از کار انداختند و این رژیم با بیش از ۹۶۰ فروند همچنان هواپیما داشت و ۳۶۵ فروند هواپیمای دشمن را سرنگون کردیم.

در پایان این مراسم از مدیران سازمان سینمایی، مقامات ارتش از جمله پدافند هوایی ارتش، بازیگران و عوامل فیلم تقدیر شد.

هایپاور از ۲۹ شهریور به مدت یک هفته در هنر و تجربه‌ اکران می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha