شادمانی قائمشهری‌ها در شبِ آسیاییِ نساجی + فیلم

ساری – ایرنا – قائمشهری‌ها پس از پیروزی نساجی در نخستین بازی آسیایی تاریخ این باشگاه که مقابل بمبئی هند برگزار شد در خیابان‌های شهرشان این برد دلچسب را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هواداران تیم فوتبال نساجی مازندران از دقایقی پیش با حضور در خیابان‌های قائمشهر جشن کسب نخستین برد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کردند.

تیم فوتبال نساجی مازندران که به عنوان قهرمان جام حذفی فوتبال ایران و یکی از سه نماینده کشورمان برای نخستین بار به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت، گام اول را در این مسابقات محکم برداشت و توانست تیم فوتبال بمبئی هند را در زمین حریف با دو گل احسان حسینی در دقیقه ۳۴ و محمدرضا آزادی در دقیقه ۶۲ شکست دهد تا نخستین تجربه آسیایی این تیم ریشه‌دار مازندرانی با کسب یک برد شیرین در کارنامه نساجی ثبت شود.

پس از پیروزی نساجی مقابل حریف هندی، خیابان‌های قائمشهر یک بار دیگر محل جشن نساجی‌چی‌ها شد. بسیاری از شهروندان قائمشهر با در دست داشتن پرچم‌های نساجی در خیابان‌های این شهر پیروزی تیم محبوب‌شان را جشن گرفتند و یک بار دیگر خاطره جشن‌های خیابانی‌شان پس از صعود نساجی به لیگ برتر در سال ۱۳۹۷، صعود به فینال جام حذفی و قهرمانی در جام حذفی در سال ۱۴۰۱ را زنده کردند.

تعداد زیادی از هواداران پیاده در خیابان‌های این شهر با سر دادن شعارهایی در توصیف نساجی و همچنین خواندن سرود هواداری این باشگاه، جشن خود را آغاز کردند و برخی هواداران نیز سوار بر خودرو یا موتورسیکلت‌ها با تردد در خیابان‌ها و در دست داشتن پرچم نساجی فضای این شهر را به فضایی پرشاط تبدیل کردند. بعضی هواداران هم با توزیع شیرینی و شکلات خوشحالی‌شان از کسب این پیروزی را ابراز کردند.

افزایش تردد در خیابان‌های منتهی به میدان طالقانی قائمشهر منجر به وقوع ترافیک در اطراف این میدان مرکزی شهر شد و عده‌ای از هواداران نیز حوالی این محدوده با تجمع و خواندن سرود هواداری تیم‌شان، شبی پرنشاط برای قائمشهر ساختند.

سید مهدی رحمتی در این مسابقه نساجی را با ترکیب ثابت محمدرشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، صابر حردانی، سید محمداحسان حسینی، اسماعیل بابایی، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی به زمین فرستاد.

شادمانی قائمشهری‌ها در شبِ آسیاییِ نساجی + فیلم

تیم فوتبال بمبئی هند نیز با ترکیب ثابت وبرا لاچنپا، روستین گریفیتس، تیری، راهول بهیکه، آکاش میشارا، یوئل ون‌نی‌یف، پویا رالته، گرگ استیوارت، لالیانزولا چانگته، بیپین سینگ و یورگه پریرا دیاز به مصاف نساجی رفت.

تیم فوتبال نساجی مازندران در گروه D مسابقات با تیم‌های الهلال عربستان، بمبئی سیتی هند و نوبهار نامانگان ازبکستان هم‌گروه است.

دومین مسابقه نساجی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۱۱ مهر به میزبانی این تیم در ورزشگاه آزادی تهران مقابل تیم پرستاره الهلال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha