استاندار فارس از مجروحان بسیجی دو حادثه تیراندازی تروریستی و درگیری عیادت کرد

شیراز- ایرنا- استاندار فارس از مجروحان حادثه تیراندازی در نورآباد ممسنی و همچنین مجروحان درگیری نیروی انتظامی فیروزآباد با شرور مسلح عیادت کرد.

به گزارش سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه با حضور در مرکز فوریت های پزشکی امتیاز و بیمارستان شهید رجایی شیراز، ضمن عیادت از مجروحان این دو حادثه، از نزدیک در جریان روند درمان این مدافعان امنیت قرار گرفت.

استاندار فارس، ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات کادر درمان مراکز درمانی استان در کمک به مردم ادامه داد: هم اینک چهار مجروح از این دو حادثه تحت نظارت و درمان قرار دارند و حال سه نفر از آنها رضایتبخش است که امیدواریم طی روزهای آینده و با تشخیص کادر پزشکی ترخیص شوند.

ایمانیه گفت: یکی از مجروحین نیز به علت شدت جراحات وارده در وضعیت مناسبی قرار ندارد و که با تلاش کادر پزشکی، هم اینک وضعیت او نسبت به دیشب بهتر است.

وی، در حاشیه این عیادت در گفت و گو با خانواده های مجروحان این دو حادثه اظهار کرد: قطعا هر حرکت تروریستی و هر شرارتی با پاسخ قاطع نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مواجه خواهد شد.

در حمله کور دو نفر در شنبه شب (۲۵ شهریور) به نیروهای بسیجی در شهرستان نورآباد ممسنی چهار نفر از نیروهای بسیجی مدافع امنیت زخمی شدند که ۲ نفر از آنها به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

همچنین در درگیری شرور مسلح با ماموران نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد، سه نفر از ماموران نیروی انتظامی زخمی شدند.

شهرستان های ممسنی و فیروزآباد به ترتیب در فاصله ۱۶۲ کیلومتری غرب و ۱۲۰ کیلومتری جنوب غرب شیراز دراستان فارس قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha