۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
کد خبر: 85233910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیین تشییع ۲ شهید مدافع امنیت نورآباد ممسنی برگزار شد + فیلم

شیراز-ایرنا- تشییع پیکر مطهر شهیدان "یاسر شجاعیان" و "پوریا خوشنام " امروز (چهارشنبه ۲۹ شهریورماه )در نورآباد ممسنی با حضور گسترده مردم این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مراسم از میدان امام خمینی به سمت میدان مصلی شهر نورآباد و با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد.

شهروندان شهیدپرور شهر نورآباد مرکز شهرستان ممسنی در این آیین با سردادن شعارهایی مرگ بر اسرائیل و استکبار با آرمان های نظام اسلامی و آموزه های والای شهید و شهادت تجدید پیمان کردند.

آیین تشییع ۲ شهید مدافع امنیت نورآباد ممسنی برگزار شد + فبیلم

پیکر شهید شجاعیان پس از تشییع و اقامه نماز در گلزار شهدای شهر نورآباد و شهید پوریا خوشنام در زادگاهش روستای آهنگری به خاک سپرده شدند.

به گزارش ایرنا، شهیدان شجاعیان و خوشنام ۲۵ شهریور ماه در حادثه تروریستی و تیراندازی کور معاندان نظام مورد هدف قرار گرفتند و به فیض شهادت رسیدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ۲۶شهریورماه در این باره گفت: حدود ساعت ۱۹:۵۰ شنبه ۲۵شهریور ۲نفر راکب موتور سیکلت اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیروهای بسیجی که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند، می‌کنند و در تیراندازی کور این ۲ فرد ناشناس به سمت نیروهای بسیجی مدافع امنیت در شهر نورآباد مرکز شهرستان ممسنی استان فارس، یک نفر شهید و سه نفر زخمی شدند.

شهرستان ممسنی با مرکزیت شهر نورآباد در فاصله ۱۴۵ کیلومتری شیراز واقع است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha