نماینده بنیاد شهید کشور با خانواده شهدای امنیت ممسنی دیدار کرد

شیراز -ایرنا- مدیرعامل سازمان کوثر به نمایندگی از قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با حضور در شهرستان ممسنی با خانواده ۲ شهید مدافع امنیت حادثه تروریستی دیدار کردند.

به گزارش جمعه خبرنگار ایرنا، ناصر فخاری پیام ویژه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور را به خانواده شهدای امنیت حادثه تروریستی ممسنی ابلاغ کرد و از خداوند منان طلب ترفیع درجه برای این ۲شهید بزرگوار کرد.

همچنین در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: شهدا نزد خداوند مقام ومنزلت رفیع دارند و هیچ کس نمی تواند مقام شهید و جایگاه آن را درک کند.

سردار ابراهیم بیانی اضافه کرد: امروز این شهدا سر سفره اباعبدالله الحسین میهمان هستند و امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد ادامه دهنده راه شهدا و خدمت گزار خانواده هایشان باشیم.

در این دیدار حجت الاسلام الهی نماینده ولی فقیه درسپاه ممسنی؛ سرهنگ محمدزمان زارعی فرمانده سپاه ، انصاری فرماندار و موسی بهزادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ممسنی حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، شهیدان شجاعیان و خوشنام ۲۵ شهریور ماه در حادثه تروریستی و تیراندازی کور معاندان نظام مورد هدف قرار گرفتند و به فیض شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha