۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبر: 85234030
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار فارس: خون شهیدان وحدت آفرین است

۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبر: 85234030
معاون استاندار فارس: خون شهیدان وحدت آفرین است

شیراز- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: خون شهیدان از جمله شهدای مدافع امنیت همواره وحدت آفرین بوده و موجب انسجام است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل قزل سفلی، روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکرهای مطهر دو شهید مدافع امنیت شهرستان ممسنی در نورآباد افزود: ما از قرآن آموخته‌ایم که شهید یک حقیقت جاری و یک خورشید تابان است.

وی ادامه داد: در مراسم تشییع امروز شاهد حضور گسترده و پرشور مردم بودیم که آمدند تا بگویند شهدا با تقدیم جان خود راهی تازه گشودند و این شهادت نقطه پایان نیست بلکه نقطه آغاز نبرد با استکبار و جنایتکاران عالم است.

او اظهار داشت: دشمنان تصور می کنند با به شهادت رساندن جوانان ما می توانند این حقیقت جاری و خورشید عالم تاب جهان اسلام را خاموش کنند.

وی، با اشاره به شهادت مظلومانه این دو بسیجی مدافع امنیت گفت: بسیجیان ما چه کرده بودند که ناجوانمردانه مورد حمله قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

او اظهار کرد: گناه آنها غیر از این است که جان خود را فدای امنیت کشور و حفظ امنیت، جان و ناموس مردم می‌کنند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: بسیجیان عزیز ما در طول تاریخ عظیم انقلاب اسلامی و در این چهار دهه نشان دادند که در برابر دشمن تسلیم ناپذیر و شکست ناپذیر و در برابر مومنان، رئوف، مهربان و متواضع هستند.

قزل سفلی افزود: امروز بسیجیان ما در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، جهادی و محرومیت زدایی و در هر جا که مردم ما به آنها نیاز دارند در کنار آنها محکم و راست قامت ایستاده‌اند و همه بر این باورند که با روحیه بسیجی و جهادی می توان ایستاد.

وی ادامه داد: امروز مردم با حضور پرشور خود در مراسم تشییع این دو شهید بزرگوار این پیام را به دشمنان مخابره کردند که هرچه خون بر زمین ریخته شود باعث وحدت و انسجام بیشتر ملت است و دشمنان هم باید بدانند که با این اقدامات کور و پلید در حال محو شدن از صحنه تاریخ هستند و به زوال خواهند پیوست.

حدود ساعت ۱۹:۵۰ شنبه ۲۵ شهریور ۲ نفر راکب موتورسیکلت اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیروهای بسیجی که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند می‌کنند و در تیراندازی کور این ۲ فرد ناشناس به سمت نیروهای بسیجی مدافع امنیت در شهر نورآباد مرکز شهرستان ممسنی استان فارس، یک نفر شهید و سه نفر زخمی شدند.

دومین بسیجی نیز که در این حادثه تروریستی کور هدف قرار گرفته بود دوشنبه ۲۷ شهریور در بیمارستان شیراز به شهادت رسید.

شهرستان ممسنی در فاصله ۱۶۲ کیلومتری غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha