اختتامیه رقابت‌های فوتبال کنگاور با برگزاری یادواره شهید برگزار شد+فیلم

کرمانشاه - ایرنا - یادواره شهید «غلامرضا گودینی» فرمانده گردان «حُنین» روز سه‌شنبه همزمان با پایان رقابت‌های لیگ فوتبال شهدای کنگاور در ورزشگاه شهید قلیوند این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست فرمانداری شهرستان کنگاور در مراسم یادواره شهید گودینی با بیان اینکه برگزاری آئین‌ها و یادواره‌های شهدا باید با اعتقاد و با هدف نزدیک شدن به سیره و الگوی رفتاری شهدا به انجام رسد، اظهار کرد: شهید گودینی دارای اخلاقی بسیار نیکو و خوشرو در تعاملات و رفتارهای خود با دیگران بود.

«ایرج صادقی» با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس، باوجود تمام مشکلات و سختی‌ها، افتخارات بسیار زیادی حاصل شد، ابراز کرد: دفاع مقدس و افتخارات کسب شده در این دوران طلایی، برگرفته از استفاده مناسب از فرصت‌ها در عین تهدیدات است.

وی با بیان اینکه شهادت به عنوان مکتبی فعال و پویا محسوب و در این راستا می‌توان به مکتب حاج قاسم به عنوان تبلور عینی و محسوس از مکتب شهدا اشاره کرد، افزود: شهادت یک قله است و لذا همگان وظیفه داریم تا فرهنگ شهادت را به عنوان یک فرهنگ تمدن ساز فعال و زنده نگه داریم.

اختتامیه رقابت‌های فوتبال کنگاور با برگزاری یادواره شهید برگزار شد+فیلم

منش پهلوانی در ورزش برتر از قهرمانی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور هم در این مراسم گفت: منش پهلوانی در ورزش برتر از کسب مقام های قهرمانی است.

سرهنگ پاسدار «علی‌اصغر اله‌دانه» افزود: شخصیت های ارزشمندی در این شهرستان نظیر شهیدگودینی که خدمات ماندگار در راه پیشرفت و اعتلای جوانمردی و آزادگی داشته است، قهرمانان واقعی در این عرصه هستند.

اختتامیه رقابت‌های فوتبال کنگاور با برگزاری یادواره شهید برگزار شد+فیلم

به گزارش ایرنا، شهید "غلامرضا گودینی" که در زمان دفاع مقدس فرمانده گردان حُنین بود و در عملیات والفجر۱ به شهادت رسید، در برهه‌ای از تاریخ جنگ جانشین شهید "ابراهیم همت" بود.

شهید "غلامحسین گودینی" دیگر برادر شهید غلامرضا گودینی است که وی نیز جاویدالاثر است.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد و ۴۳۰ شهید گلگون کفن را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha