۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۰:۰۷
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 85233299
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رتبه عالی «استانداری گلستان» در ارزیابی بین استان‌های کشور

گرگان- ایرنا- مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان گفت: بر اساس خودارزیابی حوزه‌های مختلف استانداری در بستر سامانه جامع مدیریت عملکرد (تسما)، «استاندری گلستان» در سطح عالی ارزیابی و در زمره استانداری‌های برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هانی محمدی شامگاه سه‌شنبه اظهار کرد: این ارزیابی در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در دستگاه‌های اجرایی به منظور رصد و پایش میزان موفقیت استانداری‌ها در اجرای برنامه‌های ابلاغی، اهداف کمی تخصصی و اصلاح نظام اداری در قالب شاخص های عمومی و اختصاصی و همچنین استفاده از نتایج حاصله برای بهبود عملکرد در سطوح مختلف، انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس سوابق موجود تاکنون چنین موفقیتی برای استانداری گلستان حاصل نشده و نتایج حاصل بالاترین سطح کسب شده در ارزیابی توسط استانداری گلستان و نشانه اهتمام استاندار گلستان در حسن اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی دارد.

محمدی ادامه داد: تردیدی نیست که موفقیت حاصل در سایه تلاش و همت تمامی کارمندان استانداری گلستان محقق شده و بیانگر این حقیقت است که کارکنان استانداری در مسیر خدمت جهادگرانه به مردم شریف استان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha