آذربایجان شرقی عنوان سوم المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور را کسب کرد

تبریز - ایرنا - المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با شناخت تیم‌ها و ورزشکاران برتر در رشته های مختلف به پایان رسید و آذربایجان شرقی در مجموع به عنوان سومی این رویداد دست یافت و برترین میزبان المپیاد انتخاب و معرفی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به ایرنا، گفت: چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور هشت هزار و ۳۹۹ ورزشکار دختر و پسر و بیش از ۲ هزار مربی و سرپرست و سه هزار نفر داور و کادر اجرایی برگزار شد که آذربایجان شرقی نیز در برخی رشته ها میزبان بود و در پایان و در مجموع مدال ها، ورزشکاران استان برای نخستین بار توانستند با کسب ۲۳ مدال طلا، ۲۹ نقره و ۲۲ برنز به عنوان سومی دست یابند.

«حبیب ستوده نژاد » افزود: در بخش پسران در رشته های بوکس، تکواندو، هاکی، ورزش‌های سه گانه، سنگ نوردی، تیراندازی با کمان و دوچرخه سواری و در بخش دختران در رشته‌های تکواندو، هاکی، ورزش‌های سه گانه، سنگ نوردی، تیراندازی با کمان و دوچرخه سواری میزبان بیش از ۲ هزار ورزشکار بودیم و به لحاظ برگزاری شایسته این مسابقات، عنوان میزبان برتر را نیز کسب کردیم.

وی ادامه داد: ورزشکاران استان در سومین دوره المپیاد عنوان چهارمی را کسب کرده بودند که با تلاش ورزشکاران، هیات ها و مجموعه اداره ورزش و جوانان استان، این عنوان با یک پله صعود، به سومی ارتقا یافت.

ستوده نژاد به حضور ۱۲۰ مربی استعدادیاب در این دوره از المپیاد اشاره کرد و گفت: حضور این مربیان، انگیزه ورزشکاران را بالا برد که امیدواریم نتایج خوبی در پی داشته باشد.

وی بیان کرد: در مجموع ۹۴۶ مدال طلا در این مسابقات توزیع شد و استان‌های تهران، فارس و آذربایجان شرقی مقام‌های اول تا سوم این دوره را کسب کردند.

آذربایجان شرقی عنوان سوم المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور را کسب کرد

به گزارش ایرنا، در مراسم اختتامیه این مسابقات که دیروز در هتل المپیک برگزار شد از حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان به دلیل کسب عنوان سومی و همچنین میزبانی برتر، تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha