۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85233468
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نونواری خیابان‌های گنبدکاووس برای استقبال از بازگشایی مدارس
خط کشی عابر پیاده مقابل مدارس گنبدکاووس

گنبدکاووس- ایرنا- شهردار گنبدکاووس از اجرای برخی طرح‌های عمرانی، زیباسازی و ساماندهی سرویس حمل و نقل مدارس در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی (۱۴۰۳ -۱۴۰۲ ) توسط این نهاد خدماتی خبر داد و گفت: مدیریت شهری در قالب کمیته «استقبال از مهر» اقدامات متنوعی را انجام داده است.

سیدعلی اصغر موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقدامات انجام شده در قالب پیاده روسازی و همسطح کردن پیاده‌روهای مقابل مدارس، ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی با جدا کننده‌های پلاستیکی، ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری با اولویت سرویس مدارس، نصب ایستگاه‌های تاکسی و اضافه کردن ۱۰ دستگاه ون به حمل و نقل شهری است.

وی اضافه کرد: خط کشی محل عبورعابر پیاده، سرعت‌کاه‌ها و خط وسط معابر اصلی و معابری که مدارس درآن واقع هستند، نقاشی دیوارهای بیرونی و دورنی مدارس با مناظر طبیعی، و نگارش کلمات قصار درحوزه تحصیل علم و دانش، آسفالت محوطه تعدادی از مدارس و کمک به نظافت عمومی آنها و ساماندهی مسیرهای منتهی به مدارس با رنگ آمیزی و نورپردازی به منظور رفع زشتی‌های بصری سطح شهر از دیگر اقدامات این نهاد خدماتی در قالب پروژه مهر است.

موسوی ادامه داد: کارشناسان واحد شهرسازی و عمران شهرداری گنبدکاووس هم از ساختمان مدارس این شهر و در راستای شناسایی ساختمان‌های ناایمن بازدید و توصیه‌های لازم را برای افزایش ایمنی و مقاوم سازی ساختمان به مدیران اعلام کردند.

نونواری خیابان‌های گنبدکاووس برای استقبال از بازگشایی مدارس
سیدعلی اصغر موسوی شهردار گنبدکاووس

اجرای طرح تفکیک زباله در مدارس گنبدکاووس

شهردار گنبدکاووس همچنین از آغاز دور جدید تفکیک زباله در این شهر از مدارس خبر داد و گفت: این طرح با همراهی آموزش و پرورش و مدیران مدارس اجرا خواهد شد.

موسوی افزود: شهرداری گنبدکاوس همچنین درسال تحصیلی جدید برخی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به منظور آگاهی بخشی به دانش آموزان در حوزه‌های مرتبط با مدیریت شهری مانند نگهداری از اموال عمومی بالاخص فضاهای سبز و گذاشتن زباله منزل راس ساعت ۲۱ در مقابل منازل مسکونی در مدارس اجرا خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha