پنج هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز کلاس اولی بروجرد آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند

بروجرد - ایرنا - مدیر آموزش‌ و پرورش بروجرد گفت: همزمان با سراسر کشور پنج هزار و ۴۰۰ دانش آموز کلاس اولی در شهرستان آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند.

نریمان سبحانی‌نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد دانش آموز در حدود ۱۵۰ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

وی مجموع جمعیت دانش آموزانی بروجرد در سال تحصیلی جدید را حدود ۶۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: برای سهولت در تردد دانش آموزان ۲ شرکت برای سرویس مدارس ثبت شده و در صورت نیاز از تاکسیرانی بروجرد نیز کمک خواهیم گرفت.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به طرح‌های عمرانی این نهاد اضافه کرد: عملیات ساخت مدرسه ۹ کلاسه حافظی، مدرسه سه کلاسه روستای گیجالی و مدرسه احسان اله مطیعی پایان یافته و برای سال تحصیلی جدید آماده تحویل به آموزش‌ و پرورش است.

سبحانی‌نیا با بیان اینکه پروژه خانه معلم با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است، افزود: امید می‌رود این پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: آموزش‌ و پرورش بروجرد رتبه ۲ کنکور و امتحانات نهایی در لرستان را دارد و امسال نیز ۱۸ نفر رتبه زیر هزار کنکور داشتیم.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی از مشکلات عمده آموزش‌ و پرورش بروجرد است، یادآور شد: توسعه هر جامعه بستگی به آموزش‌ و پرورش دارد، زیرا این نهاد آموزشی قلب جامعه است.

سبحانی‌نیا بیان کرد: بهره برداری از ۲ چمن مصنوعی و همچنین اجرای ۲ چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی امسال در بروجرد انجام شد.

وی با بیان اینکه پروژه هنرستان فیض بروجرد با حمایت ۶۰ میلیارد ریال خیرین در حال احداث است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha