۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85233495
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

چهار هزار پرس غذای گرم بین افراد متاثر از سیل آستارا توزیع شد

رشت - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به آغاز توزیع غذای گرم بین افراد متاثر از سیل شهرستان آستارا از روز گذشته گفت: چهار هزار پرس غذای گرم بین این افراد توزیع شده و چهار هزار پرس دیگر امروز (چهارشنبه) توزیع می‌شود.

هادی سلیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با قطع بارش باران و فروکش کردن آب خدمات رسانی به افراد متاثر از سیل شهرستان آستارا سرعت گرفت، اظهار کرد: شب گذشته یک هزار و ۵۰۰ بطری آب معدنی توزیع شد که در مجموع دیروز سه هزار بطری آب معدنی توزیع شده‌است.

وی توزیع بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته را یکی دیگر از اقدامات جمعیت هلال احمر گیلان عنوان کرد و افزود: هزار و ۲۵۷ بسته غذایی و پنج هزار و ۸۶۰ قرص نان در بین افراد متاثر از سیل توزیع شده‌است.

مدیرعامل هلال‌احمر گیلان با اشاره به دغدغه‌مندی مردم در ارتباط با ورود آب به منازل و تحت تاثیرقرار گرفتن وسایل منزل آنان از این وضعیت اظهار کرد: در این ارتباط طلاب جهادی هلال احمر برای کمک به خانواده‌های سیل زده پای کار آمدند و برای عادی سازی شرایط زندگی آنان یاری می رسانند.

سلیمی تخلیه آب منازل خانواده‌های متاثر از سیل را از خدمات جمعیت هلال‌احمر گیلان در شهرستان آستارا عنوان کرد و افزود: از عصر دیروز توزیع پتو، موکت و ست ظروف در مجموع اقلام زیستی در بین افراد نیازمند قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰ خانوار در پی سیل شهرستان آستارا اسکان اضطراری داده شدند، اظهار کرد: خدمات‌رسانی به مردم این شهرستان ادامه دارد.

استاندار گیلان روز گذشته در جلسه ستاد مدیریت بحران در آستارا با اشاره به سیلاب این شهرستان و مشکلات ایجاد شده برای مردم این مناطق گفته بود: مسئولان با بررسی، برآورد و تقسیم‌بندی کارها هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات سیل‌زدگان تلاش نمایند و در این راه خدمات‌رسانی عادلانه را مد نظر داشته باشند.

سامانه جوی بارش‌زایی که از یکشنبه‌ شب گذشته فعالیت خود را در مناطق مختلف گیلان آغاز کرده موجب سیلاب های شدید در بخش‌هایی از شهرستان آستارا شده و خسارات بسیاری به بار آورده‌است؛ پس از چند روز بارش‌های شدید از صبح امروز (چهارشنبه) آسمان گیلان آفتابی شده‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha