۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85233544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: عقب‌ماندگی تاریخی گلستان با کمک دولت سیزدهم در حال جبران است

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان گفت: عقب‌ماندگی تاریخی این استان که از دولت‌های قبل برجای مانده و به آرزوی مردم تبدیل شده بود با کمک و حمایت ویژه دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی، عمرانی، رفاهی و سلامت در حال جبران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز چهارشنبه در مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز در گرگان افزود: گلستان در دولت سیزدهم در مسیر شتابان رشد، توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: در جهاد تبیین باید عملکرد دولت سیزدهم بیان شود تا گلستانی‌ها متوجه تغییرات و پیشرفت ها در این دولت شوند.

زنگانه افزود: بهبود درآمد سرانه و رسیدن به چشم انداز مشخص شده در این دولت در مسیر حرکت و رشد بوده است.

وی اظهار داشت: سهم صادرات استان گلستان به ترکمنستان در دولت سیزدهم رشد قابل توجهی داشته و به ۲۳درصد رسیده است و در افق ۱۴۰۴ به بیش از ۵۰ درصد خواهد رسید.

وی بیان کرد:احیای واحدهای راکد بالای ۶۰ درصد پیشرفت مورد تاکید رئیس جمهور بوده که در گلستان بیش از ۱۰۳ واحد با بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری احیا شدند و هزاران شغل ایجاد شد.

استاندار گلستان گفت: سرمایه گذاری خارجی در این استان در زمینه های مختلف پرورش ماهی،تجهیزات الکترونیکی،غلات و گلخانه در دولت سیزدهم به ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار دلار رسیده است.

زنگانه افزود: به روستاهای استان ۴۸درصد تسهیلات ارزان قیمت اختصاص یافت تا گسیل جمعیتی و مهاجرت از شهر به روستا، روستا به شهر و نهایت حاشیه نشینی را دیگر شاهد نباشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha