عملیات اجرایی نخستین فضای آموزشی استان مرکزی از سازه سبک تمام صنعتی پیش ساخته آغاز شد

اراک - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی نخستین فضای آموزشی این استان از سازه‌های سبک تمام صنعتی پیش ساخته در روستای خشکدر منطقه سربند شهرستان شازند آغاز شد.

«جواد لنجابی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: توسعه فناوری‌های نوین ساخت از جمله برنامه‌های اولویت دار سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بوده و بر این اساس ساخت این فضای آموزشی در منطقه سربند شهرستان شازند با زیر بنای ۱۲۰ مترمربع برنامه‌ریزی شده‌ است.

وی ادامه داد: ساخت سازه‌های مورد نیاز این طرح در کارخانه، تسریع در روند اجرای طرح، افزایش کیفیت محصول نهایی، سبک و عملکرد مناسب در برابر زلزله، بهینه سازی مصرف انرژی از جمله مزایای استفاده از سازه‌های سبک تمام صنعتی پیش ساخته در اجرای این طرح است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: قابلیت تعمیر و کنترل سازه در کارخانه، امکانات گسترده طراحی داخلی، عایق بودن در برابر صوت و حرارت، استاندارد بودن مصالح و فضای کارگاهی محدود از دیگر مزایای بهره گیری از این روش در اجرای طرح‌ها است.

گروه نوسازی مدارس استان مرکزی در سال ۱۳۵۵ شکل گرفته و در سال ۱۳۷۱ از گروه به‌مدیریت و در سال ۱۳۷۷ از مدیریت به اداره کل تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha