۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۵۵
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85233848
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ صندوق قرض‌الحسنه در زنجان ایجاد شد

زنجان - ایرنا- جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در ۶ ماهه اول امسال با تسهیلگری صورت گرفته، ۱۰ صندوق قرض‌ الحسنه با ۴۰۰ عضو در استان راه اندازی و ۲۱۲ فقره وام اشتغالزایی به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شد.

سردار ابوالفضل طهماسبی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از سال ۱۳۹۷ تاکنون نیز ۶۳۷ صندوق قرض‌ الحسنه در استان برای تسهیلگری در بحث اشتغال جوانان ایجاد شده است.

وی گفت: این صندوق‌ها با اعتباری در حدود ۲۴ میلیارد تومان اجرا شده و به ۲ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال خانگی کمک کرده است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به راه اندازی یک تعاونی اشتغالزا و چند نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برای عرضه محصولات، گفت: امسال در حدود ۶۵۲ طرح اشتغالزایی با یک هزار و ۱۳۲ نفر اشتغال به مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان مورد حمایت قرار گرفته است.

وی در ارتباط با تفاهم‌نامه‌های مشترک در حوزه اشتغالزایی نیز گفت: در این رابطه با قرارگاه خاتم برای تجهیز یک کارگاه چاقوسازی و دو کارگاه خیاطی اقدام شده و پیگیری‌های لازم در این باره در حال انجام است.

جانشین فرماندهی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه همیاری هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی فقر و محرومیت را ریشه‌کن خواهد کرد، گفت: توسعه همکاری‌ها با کمیته امداد را در دستور کار قرار داده‌ایم تا خدمت رسانی به مستضعفان و مستمندان استان با سهولت بیشتری صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha