۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85234021
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موافقت وزارت بهداشت با تاسیس مجتمع آموزش عالی سلامت در ایوان

ایلام - ایرنا - نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، چرداول، چوار، هلیلان و سیروان در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر بهداشت با تاسیس مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "علی اکبر بسطامی" روز چهارشنبه در گفت و گو با جمعی از خبرنگاران این استان، اظهار کرد: به استناد رای صادره در دویست و نودمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی مورخ ۶ تیرماه ۱۴۰۲، با تاسیس مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان ایوان از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موافقت اصولی شده است.

وی افزود: هدف از تاسیس این مجتمع، توسعه هدفمند آموزش عالی سلامت در عرصه سرزمین، برقراری عدالت در دسترسی به آموزش عالی، افزایش بومی گزینی در پذیرش دانشجو، تربیت نیروی انسانی و انجام پژوهش‌های علمی در خدمات سلامت است.

وی با اشاره به محرومیت های استان ایلام در بخش پزشکی اظهار کرد: آغاز مطالعات طرح توجیهی بیمارستان شهرستان سیروان، احداث بیمارستان سوانح در استان برای نخستین بار، اخذ مجوز احداث داروخانه دولتی برای بیماران خاص و صعب العلاج و اخذ دستور ایجاد مرکز رادیوتراپی در استان از مهم ترین اقدامات یک سال اخیر برای توسعه بخش درمان استان ایلام بوده است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، چرداول، چوار، هلیلان و سیروان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استان ایلام در بخش تجهیزات پزشکی و درمانی نیازمند توجه ویژه وزارت بهداشت است.

به گزارش ایرنا، استان ایلام با ۵۸۰ هزار نفر جمعیت در غرب ایران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha