۱۸۰ برنامه در هفته دفاع مقدس نوشهر اجرا می‌شود

۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۲۸
کد خبر: 85234190
۱۸۰ برنامه در هفته دفاع مقدس نوشهر اجرا می‌شود

نوشهر - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشهر گفت : برای پاسداشت هفته دفاع مقدس حدود ۱۸۰ عنوان برنامه در این شهرستان تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار مهرداد ابراهیم پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از مجموع این برنامه ها، حدود ۴۵ مورد آن شاخص بوده که در قالب محله محور و با همکاری دستگاه های مرتبط پیش بینی و برگزار می شود.

وی دیدار با خانواده های معظم شهدا، امامان جمعه، توزیع جهیزیه، اجرای طرح های کمک مومنانه، گشت های رضویون، برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس در سطوح واحدهای آموزشی، مراکز علمی، نمایش آثار هنری دفاع مقدس، گشایش یادمان های شهدای خوشنام در شهر پول را از جمله برنامه های این ایام برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشهر خاطرنشان کرد: آنچه سبب موفقیت و پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس شد، پایه و اساس آن معنویت، دین و دین مداری بود.

۱۸۰ برنامه در هفته دفاع مقدس نوشهر اجرا می‌شود

ابراهیم پور با اشاره به آنکه هفته دفاع مقدس امسال به شعار " ما متعهدیم " مزین شد، گفت : با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، جزییات این تابلوی پر نقش و نگار هنوز نتوانستیم به درستی به نسل کنونی بشناسانیم.

به گفته وی مهم ترین زوایای این تابلو در حقیقت دفاع از چه چیزی بوده و نسل امروز هیچ شناختی از این رویداد بسیار ارزشمند و واقعه تاریخی ندارند و نمی دانند این رویداد توسط چه کسانی انجام و به نتیجه رسید.

وی تاکید کرد : باید زوایای پنهان و مغفول حماسه دفاع مقدس برای نسل های جدید آشکار و برجسته سازی و تبیین شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشهر ادامه داد: امروز این نهاد انقلاب در غرب مازندران در حوزه محرومیت زدایی گام های موثری برداشته است.
ابراهیم پور یادآور شد : ساخت ۱۳ باب مسکن برای مددجویان، آبرسانی به چند نقطه روستایی، تامین جهیزیه برای نوعروسان بی بضاعت در ۲ مرحله، تحویل بسته های حمایتی به دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس نمونه ای از این خدمات بوده که انجام شد.

وی بیان کرد : برنامه ریزی شده تا پایان سال برای شمار ۳۰۰ نو عروس جهیزیه تهیه شود که از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۰۰ سری جهیزیه تهیه شده است.

این مقام مسوول افزود : امروز نقش رسانه ها به عنوان طلایه داران عرصه اطلاع رسانی در این حوزه بسیار مهم و اثر بخش بوده که باید هنرمندانه رخدادهای دوران دفاع مقدس را منعکس کنند.

هفته دفاع مقدس از روز ۳۱ شهریور ماه آغاز و تا روز ششم مهر ماه ادامه دارد.

مازندران در دوران دفاع مقدس بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha