نطق آیت‌الله رییسی در سازمان ملل دفاع از آرمان همه آزادی‌خواهان جهان بود

تهران- ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله رییسی در نطق سالیانه خود در سازمان  ملل به خوبی مواضع جمهوری اسلامی را بیان کرد و این نطق در دفاع از منافع ملت‌ها و آرمان همه آزادی‌خواهان و ادیان جهانی بود.

اقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد اهمیت سفر رییس جمهور به مجمع عمومی سازمان ملل و بیان مواضع صریح و شفاف جمهوری اسلامی اظهار داشت: دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی و سیاسی مسیر مقتدرانه ای را طی کرده است؛ آزاد سازی منابع بلوکه شده ایران، پیوستن به سازمان همکاری شانگهای و گروه بریکس نشان دهنده گسترش ضریب نفوذ جمهوری اسلامی در دنیاست.

نماینده مردم تهران حضور آیت الله رییسی در سازمان ملل را در این مقطع زمانی مهم خواند و گفت: با توجه به اینکه در روزهای اخیر موضوع تبادل آزادی زندانیان و آزاد سازی منابع بلوکه شده ایران در صدر اخبار جهان بود به لحاظ زمانی سخنان رییس جمهور نیز در رسانه‌های جهان بازتاب زیادی داشت.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به سیاست‌های کشورهای غربی علیه ملت ایران بیان داشت: برنامه غربی‌ها در بحران سازی علیه ملت ایران به شکست انجامید و ملت ایران همچون گذشته با سرافرازی از این مسیر گذشتند لذا اعلام مواضع صریح رییس جمهور در بیان این سیاست‌ها در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی مهم و ارزشمند است.

وی با اشاره به رویکرد منطقه گرایی دولت سیزدهم در توسعه تعاملات گفت: برنامه های راهبردی وزارت خارجه و پیگیرهای مستمر رییس جمهور در تقویت دیپلماسی سیاسی و اقتصادی، قدرت ایران را در عرصه بین الملل گسترش داده و این پیروزی اثبات می‌کند که دولت در حوزه دیپلماسی سیاسی و اقتصادی برنامه‌ریزی دقیقی داشته است.

شاکری با اشاره به تلاش رسانه‌های غربی در هجمه علیه ایران یادآورشد: تبلیغات منفی رسانه‌های معاند علیه کشور و دولت، نشان دهنده ضریب نفوذ جمهوری اسلامی است، دشمنان که در عرصه جنگ اقتصادی شکست خورده اند به تبلیغات رسانه‌ای روی آورده اند، اما اعلام مواضع رسمی جمهوری اسلامی از سوی آیت الله رییسی فضای بسته رسانه‌ای غربی‌ها علیه ایران را باز کرد.

وی افزود:آیت الله رییسی در نطق سالیانه خود در سازمان ملل به خوبی مواضع جمهوری اسلامی را بیان کرد و و این نطق در دفاع از منافع ملت و آرمان همه آزادی خواهان و ادیان جهانی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha