سردار نقدی: ایران به برکت قدرت موشکی دارای عزت و امنیت در منطقه است + فیلم

یزد- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران به برکت قدرت موشکی دارای عزت و امنیت در منطقه است، گفت: موشک‌های ما قدرت بازدارندگی دارد و این قدرت‌ از دل تهدید در کشور ما ایجاد شد.

به گزارش ایرنا، سردار " محمدرضا نقدی " روز پنجشنبه در همایش تولیدکنندگان، صنعتگران و اصناف یزد افزود: امروز ایران به برکت خون شهیدان و ایستادگی مردم مقابل دشمن قدرت برتر منطقه است؛ایران امروز به برکت همین قدرت موشکی دارای امنیت و عزت در جهان و منطقه است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس یک معجزه بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی است و امروز ملت ایران به رغم دشمنی‌های گسترده استکبار به خصوص در عرصه اقتصادی و روانی در اوج عزت و قدرت در منطقه است.

نقدی تاکید کرد: ما در منطقه صاحب قدرت هستیم و مقابل دشمنان و آمریکا با شجاعت و الگوگیری از دفاع مقدس به ایستادگی خود ادامه می‌دهیم.

وی گفت: ایران اسلامی با بهره گیری از آموزه‌های دینی و ارزش‌های دوران دفاع مقدس بر خلاف سیاست‌های آمریکا در منطقه دارای قدرت بزرگ است.

نقدی گفت: برای موفقیت در عرصه اقتصادی راهی نداریم جز اینکه همان انگیزه و روحیه ایثار و مقاومت دفاع مقدس را سرمشق قرار دهیم.

وی افزود: در ایران در تمامی بخش‌ها طرفیت‌های بسیار خوبی هم از لحاظ اقتصادی و هم انسانی وجود دارد و باید همان روحیه دفاع مقدس در اقتصاد هم گسترش یابد.

در این همایش تعدادی از صاحبان صنایع و تولید کنندگان به طرح دیدگاه‌های خود به خصوص ضرورت حمایت از بخش اقتصادی استان یزد پرداختند.

سردار نقدی در سفر خود به یزد ضمن شرکت در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نشست شورای اداری استان سخنرانی می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha