نماینده یزد: معادن ۳۰۰ هزار میلیارد تومان برای ساخت مدارس متعهد شدند

یزد- ایرنا- نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: معادن مختلف استان برای ساخت مدارس در مناطق مختلف ۳۰۰ هزار میلیارد تومان متعهد شدند.

به گزارش ایرنا، " محمد صالح جوکار " روز پنجشنبه در جمع گروهی از تولید کنندگان و صاحبان صنایع یزد افزود: این اقدام تبلور روح مسئولیت پذیری و همکاری صنایع و معادن در اجرای تعهدات اجتماعی و فرهنگی آنان است.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس بیان کرد: تلاش برای ایجاد مراکز جوار معدنی و همچنین همکاری صنایع در بورسیه دانشجویان از دیگر اقدامات خوبی است که در استان انجام شده است که بورسیه تحصیلی صنایع از استان یزد آغاز و به عنوان یک طرح نمونه در کشور مورد استقبال قرار گرفت و باید نسبت به گسترش آن بر حسب ضرورت اقدام شود.

جوکار بیان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی، نقش اصناف، تولیدکنندگان و صنایع نقشی برجسته است و باید با ایجاد شرکت‌های تعاونی فراگیر برای غلبه بر مشکلات اقتصادی و فقرزدایی اقدام شود.

همچنین سردار " حسین زارع کمالی " فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: صنایع و تولیدکنندگان در صف مقدم مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی هستن و در شرایط کرونایی خدمات زیادی برای مردم و کشور داشتند که قابل قدردانی است.

در این همایش مسائل و مشکلات صنوف مختلف و تولید کنندگان مورد بررسی قرار گرفت، استان یزد دارای بیش از سه هزار واحد تولیدی و صنعتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha