شیراز با ۶۰۰ برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس رفت

شیراز- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور تا ششم مهرماه) ۶۰۰ برنامه عمومی و شاخص ویژه این هفته در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار مسلم محمدی پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این برنامه‌ها به همت تمام رده‌ها از قبیل پایگاه‌ها، حوزه‌های محلات، بسیج دانش آموزی، حوزه‌ها و کانون‌های اقشاری و ادارات برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهید جاسب رضایی به‌ مناسبت سالروز شکست حصر آبادان همراه با زنگ مقاومت، یادواره سلاله های آسمانی، خدمت مومنانه (خدمات پزشکی)، نمایشگاه‌های تخصصی، مسابقات قرآنی، کتابخوانی، مقاله نویسی، نشست‌های بصیرتی و سواد رسانه‌ای و شب شعر دفاع مقدس از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز است.

او اظهار کرد: برپایی غرفه کودکان، غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، تولید محتواهای فضای مجازی، مسابقات ورزشی و کوهنوردی، اجرای گروه‌های سرود، پیاده روی خانوادگی، دوره‌های آموزش هنری، اهدای جهیزیه و سیسمونی و لوازم تحریر به خانواده های نیازمند نیز از جمله برنامه‌های عمومی این ناحیه است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز، با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان در دفاع مقدس گفت: برنامه‌هایی همچون نمایشگاه‌ با موضوع نقش زنان در تمام جنگ‌ها، مراسم تجلیل با حضور زنان کمک رسان پشت جبهه‌ها، مراسم معنوی زنان و مادران شهدا و آئین تجلیل از بانوان ایثارگر نیز از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

شیراز با ۶۰۰ برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس رفت

دفاع مقدس، گنجینه‌ای ماندگار
سرهنگ محمدی، هشت سال دفاع مقدس را یک گنجینه‌ عظیم و ماندگار دانست و گفت: مردم ایران تا مدتهای طولانی می‌توانند این گنجینه را استخراج و از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس مظهری از برترین صفاتی است که یک جامعه می تواند به آنها ببالد و از جوانان خودش انتظار داشته باشد.

او اظهار کرد: یکی از برکات دفاع هشت ساله همین پیشرفت‌های علمی و ساخت دقیق‌ترین ابزارهاست که با دست‌های خالی و بدون کوچکترین سابقه‌ای آنها را کسب کردیم و امروز به دستاوردهای ملت تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha