امام جمعه شیراز: ایستادگی، رمز موفقیت در جنگ ترکیبی دشمن خواهد بود

شیراز- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، با اشاره به جنگ ترکیبی که دشمن علیه کشورمان به راه انداخته گفت: رمز موفقیت و پیروزی در این جنگ همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند صبر و مقاومت است و با ایستادگی پیروز این جنگ خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله لطف الله دژکام، جمعه ۳۱ شهریور در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان فارس در شیراز افزود: تاریخ برای کسانی که درس بگیرند عبرت خواهد بود و دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت ساله نیز با همه سختی ها در سایه صبر و مقاومت و ایستادگی و صبر گذشت و عزت و سرافرازی برای اسلام و ایران و ملت سربلند آن به یادگار گذاشت.

وی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح ما در عرصه امتحانی متفاوت قرار دارند و این امتحان در نزدیکی قله‌های فتح و پیروزی این ملت است و مقاومت در برابر توطئه های دشمنان، موجب خنثی سازی نقشه‌های شوم آنها خواهد شد.

امام جمعه شیراز گفت: به تمام دشمنان و بدخواهان ایران و اسلام پیام می‌دهیم که مسلمانان و منتظران امام عصر (عج) اجازه نمی دهند که آنها به اهداف پلیدی که در سر دارند برسند.

آیت الله دژکام افزود: قطعا ایران اسلامی در آینده محور عدالت‌خواهی و ظهور خواهد بود و و پرچم عدالت‌خواهی هیچگاه بر زمین نخواهد ماند.

امام جمعه شیراز: ایستادگی، رمز موفقیت در جنگ ترکیبی دشمن خواهد بود

دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران است
فرمانده سپاه فجر فارس هم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و مجاهدت رزمندگان اسلام گفت: ۳۱ شهریور و هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های ملت بزرگ ایران است که طی هشت سال رقم خورد.

سردار یدالله بوعلی افزود: جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم است که برای همیشه ماندگار و درخشان خواهد ماند.

وی ادامه داد: هشت سال ایستادگی در مقابل دشمنان سندی پر افتخار برای کسانی است که در راه خدا جهاد و ایثار کردند و و این ایثار و جهاد رزمندگان الگویی برای تمامی نسل‌ها خواهد بود.

در پایان این مراسم یگانه های نمونه پیاده، موتوری و زرهی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha