مدیر کل بنیاد شهید البرز:دفاع مقدس گنجینه‌ای گرانبها و پایان‌ناپذیر است

کرج - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای گرانبها و پایان‌ناپذیر است و گذر ایام و اهمیت هشت سال مقطع طلایی مقاومت ملت بزرگ ایران، هر دم درخششی از این گنجینه را نمایان می‌سازد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، سلیمان رستمیان در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: با فراموشی دوران دفاع مقدس دچار بحران هویت خواهیم شد و نباید فراموش کنیم چه اتفاقاتی سبب عزت، سربلندی افتخار و غرور کشور شده است تمامی این افتخارات محصول ایثارگری هشت ساله‌ای است که ایثارگران در دوران دفاع مقدس با مجاهدت خود رقم زدند.

وی اضافه کرد: شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس با حرکت در مسیر عاشورایی دفاع از دین و ارزش‌ها و آرمان‌ها، شوق شهادت را در خود پروریدند و با روحیه ایثارگری و مجاهدت‌های خود برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: امروز ما و تمامی آحاد جامعه مدیون ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان هستیم و باید ضمن ادامه راه این بزرگواران ارزش‌های دفاع مقدس که همان ارزش‌های عاشوراست را در جامعه ترویج کنیم.

وی افزود: ارزش‌های دفاع مقدس امروز به برکت خون شهدا و ایثار ایثارگران همچنان جاری و ساری است و امروز به الگویی برای جبهه مقاومت تبدیل‌شده و ان‌شاءالله زمینه‌سازی برای حکومت عدل جهانی خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha