۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۲۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85235121
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: یکی از موفق‌ترین نهضت‌های ملی مسکن در ملایر در دست اجراست

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: یکی از موفق‌ترین نهضت‌های ملی مسکن در این شهرستان در دست اجراست که احداث واحدهای مسکونی آن در قالب ۲ شهرک ذر حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر اظهار کرد: طرح جامع نهضت ملی مسکن ملایر در حال آماده شدن است و منتظر آماده شدن طرح تفصیلی هستیم که در قالب ۲ شهرک احداث خواهد شد.

وی افزود: پس از آماده‌سازی طرح تفصیلی، زیرساخت‌ها آماده و فراهم می‌شود و زمین‌های در قطعات ۲۰۰ متری به ماقاضیان واگذار خواهد شد تا با اخذ تسهیلات شروع به ساخت واحدهای ویلایی کنند.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه از ۲۲ هزار نفری که در نهضت ملی مسکن در ملایر ثبت‌نام کردند، هفت هزار و ۳۸۰ نفر واجد شرایط شدند،ادامه داد: در شهرهای ازندریان‌، جوکار و زنگنه نیز زمین قطعی شده و فراخوان صادر خواهیم کرد و تا دهم مهر متقاضیان باید مبلغی را واریز کنند.

اسماعیلی یادآور شد: در اسلامشهر آق‌گل با وجود اینکه در گذشته تعداد محدودی ثبت‌نام کردند و واجد شرایط نشدند و متقاضی نداشتیم، ۳۰ هکتار زمین در مراحل نهایی توافق و الحاق است که پس از قطعی شدن، فراخوان صادر می‌کنیم تا جوانان و مردم این شهر نسبت به ساخت مسکن اقدام کنند.

اجرایی شدن ۱۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در ملایر

وی خاطرنشان کرد: با وجود بعضی کارشکنی‌ها، نهضت ملی مسکن در این شهرستان در دست اجرا است و بنا نداشتیم در این پروژه مهم، با ترس کار کنیم و مسکن مهر بسازیم که پس از گذشت چهار دولت، همچنان مصائب و مشکلات آن حل نشده است.

معاون استاندار همدان همچنین به دیگر اقدامات و موفقیت‌ها در این شهرستان اشاره و بیان کرد: همزمان با هفته دولت ۱۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه افتتاح و یا در دست اجرا قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در این ایام عملیات اجرایی بزرگترین سرمایه‌گذاری تاریخ ملایر با ۸۰ هزار میلیارد ریال (کارخانه شیشه)، اولین کارخانه پالایش انگور با هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و نخستین کارخانه فرآوری زعفران با ۲ هزار میلیارد ریال اغاز شد.

اسماعیلی اضافه کرد: همچنین واحد تجهیزات پزشکی با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و واحد فروسیلیس آساآذرین با هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال در ملایر افتتاح شد.

فرماندار: یکی از موفق‌ترین نهضت‌های ملی مسکن در ملایر در دست اجراست

رشد ۲۷۰ درصدی ملایر در اجرای نهضت آسفالت

وی با بیان اینکه پس از سال‌ها رونق زیادی در این شهرستان ایجاد شده است، افزود: در نهضت آسفالت امسال سه هزار میلیارد ریال طرح اجرا شد و در سه ماهه امسال سه برابر پارسال کار شد و از این حیث ۲۷۰ درصد رشد داشتیم.

اسماعیلی با بیان اینکه در بهسازی روستاها انقلابی ایجاد شده است، گفت: شهرداری‌ها به ویژه شهرداری ملایر و دیگر دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های بزرگی در دست اقدام دارند.

برپایی ۱۵۰ میز خدمت در ملایر

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: برگزاری میزهای خدمت با قوت ادامه دارد و از ۱۵۰ میز خدمت عبور کردیم و هر جایی که مردم باشند، ما نیز برای شنیدن حرف آنان و حل مشکلات آنها حضور داریم.

اسماعیلی در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تاکید کرد: با حضور رهبر معظم انقلاب از طریق وبینار، مراسم تجلیل از صدها نفر از پیشکسوتان و فعالان عرصه دفاع مقدس همچنین در شهرستان ملایر برگزار شد که رهبری بر کوتاهی‌هایی که در عرصه دفاع مقدس شده، هشدار دادند و تلنگری برای ما همه بود.

وی اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند اقداماتی که انجام شده همچون راهیان نور، باید صد برابر شود و اینها برای همه ما تکلیف و مسئولیت ایجاد می‌کند.

آمادگی مطلوبی برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها داریم

معاون استاندار همدان همچنین آغاز بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را نیز تبریک گفت و افزود: امسال رشد خوبی در حوزه جذب دانش‌آموز و دانشجو داشتیم و آمادگی مطلوب‌تری را نسبت به سال‌های قبل برای شروع سال تحصیلی داریم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه رشد خوبی نیز در توسعه خوابگاه‌های دانشجویی داریم، ادامه داد: کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش نیز مشکلی کشوری است که با پیگیری‌ها جبران و حل خواهد شد.

وی از تمامی زحمات مدیران دستگاه‌های اجرایی و مجموعه این شهرستان در دست یافتن به موفقیت‌های بزرگ اخیر ملایر قدردانی کرد و گفت: اولین موفقیت بزرگ هفته دولت امسال آن بود که براساس مستندات پروژه‌های هفته دولت سال جاری با ۱۴۰ هزار میلیارد ریال با ۲۷۵ پروژه از همه هفته‌های دولت سه دولت قبل بزرگتر بود.

فرماندار: یکی از موفق‌ترین نهضت‌های ملی مسکن در ملایر در دست اجراست

مردم رکورد حضور در پیاده‌روی اربعین را شکستند

فرماندار ویژه ملایر همچنین مشارکت مدیران و مردم در حمایت از کنگره بزرگ اربعین را ستودنی خواند و افزود: ۱۵ موکب در سطح شهرستان ملایر برپا شد که وجود موکب‌ها، کیفیت ارائه خدمات و رضایت‌مندی زائران اربعین از این خدمات قابل تقدیر است.

اسماعیلی با بیان اینکه اولین بار امسال موکب بقیه الله ملایر در کربلا برپا شد و در مقایسه با دیگر موکب‌ها، امکانات، خدمات و کیفیت بهتری را به زوار ارائه کرد، یادآور شد: همه دستگاه‌ها و مردم ملایر در برپایی این موکب حمایت و مشارکت کردند.

وی در ادامه خدمات موکب جهادی شهید میرزایی نیروی انتظامی ملایر را قابل تقدیر خواند و تاکید کرد: مردم علی رغم ماه‌ها شایعه‌پراکنی و سنگ‌اندازی دشمنان امسال رکورد تشرّف زوار به اربعین را شکستند و از همه سال‌های قبل بالاتر بود و هشدار دادند که هرگز از سیدالشهدا دست نمی‌کشند.

پروژه ضدانقلاب در ایران شکست خورد

فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: ناظر به شکست بزرگ و مجدد ضد انقلاب از مردم ایران هستیم و با وجود فراخوان‌های متعدد، دیدیم که ضد انقلاب خودشان به جان هم افتادند.

اسماعیلی یادآور شد: دشمنان متوجه شدند این مردم و زنان ما هستند که آنان را ناامید کردند، ممکن است اختلاف سلیقه‌هایی داشته باشیم، اما در اصل دین و تعهد به آرمان‌های شهدا و انقلاب متعهد و وفادار هستند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات و تحولات بسیار مهمی در سطح جهان در حال رخ دادن است، گفت: پروژه انقلاب در ایران شکست خورد و از زمستان پارسال چرخش ۱۸۰ درجه‌ای هم در منطقه، آمریکا و کشورهای اروپایی ایجاد شده و بعد از این پروژه شکست بود که سعودی‌ها پای میز مذاکره حاضر شدند و روابط خود را با ایران اصلاح کردند و دیگر کشورهای همسایه نیز در نوبت برقراری ارتباط و شراکت راهبردی با ایران هستند.

معاون استاندار همدان عضویت ایران در شانگهای و بریکس و تبادل زندانیان را از دیگر موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: این موفقیت‌ها حاصل صبر، ایستادگی و مقاومت است و باید همچنان محکم بایستیم و نگاه اقتصاد مقاومتی، دست یافتنی است.

فرماندار: یکی از موفق‌ترین نهضت‌های ملی مسکن در ملایر در دست اجراست

انتخابات؛ اولویت مهم کشور و لزوم حضور حداکثری مردم

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را مساله مهم کشور دانست و بیان کرد: وحدت بین مجموعه مدیران شهرستان و نمایندگان مجلس وجود دارد و حول منافع مردم و پیشرفت شهرستان و آرمان‌های شهدا و انقلاب تلاش می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه استقلال قوه مجریه برای ما در اولویت است، خطاب به مدیران تاکید کرد: باید ضمن حفظ استقلال و بی‌طرفی، برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنید و با رفتارهای خلاف قانون و هر تخلف انتخاباتی برخورد می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه عموم مدیران این شهرستان موفق هستند، افزود: موفقیت مدیران ما امسال با سال گذشته قابل مقایسه نیست و باید به عنوان یاران اصلی دولت سیزدهم، مُبلّغ اقدامات و خدمات صادقانه و موفقیت‌ها باشیم و دستاوردها را به مردم بگوییم.

به گزارش ایرنا؛ در نشست شورای اداری شهرستات ملایر از مدیران برتر در جشنواره شهید رجایی تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha