۶ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۴۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85213867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۲۷۵ پروژه در ملایر از دولت سیزدهم به یادگار ماند

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه دولت سیزدهم صادق الوعده است،گفت: افتتاح و آغاز عملیات ۲۷۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ هزار میلیارد ریال در هفته دولت امسال، در تاریخ ملایر به یادگار ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" دوشنبه شب در همایش دولت مردمی، ایران قوی در سینما بهمن ملایر اظهار داشت: اگر امروز هر تلاش و کوششی به نتیجه رسیده و هر افتخاری را بالای دست می‌گیریم، در سایه حمایت‌ها و هدایت‌های دولتمردان به ویژه نماینده عالی دولت در همدان محقق شده است.

وی افزود: آخرین افتخار استان همدان که با وجود همه نامهربانی‌هایی که در مقطعی صورت گرفت باید به کسب رتبه استان سوم همدان در نهضت ملی مسکن اشاره کرد.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: اجرایی شدن پروژه‌های هفته دولت، با مشارکت بخش خصوصی و دولتی اتفاق افتاد و عملکرد این هفته دولت در ملایر، برابر با سه دولت قبل است.

اسماعیلی یادآور شد: بالغ بر ۱۳۰ هزار میلیارد ریال در هفته دولت جلب مشارکت و سرمایه‌گذاری کردیم که یک روز تاریخی و بی‌سابقه برای مردم ملایر رقم خورد و این یعنی اینکه دولت سیزدهم دولت صادق‌الوعده است.

وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه‌ها، هزاران شغل ایجاد می‌شود، گفت: کسب رتبه سوم کشوری استان همدان در نهضت ملی مسکن، بدان معنی است که وعده رئیس جمهور در ساخت مسکن در حال تحقق است.

به گفته اسماعیلی؛ با وجود اینکه هنوز دچار تحریم هستیم، اما آن دولت ترسویی نیستیم که کشور را معطل برجام کرده باشیم، اما این دولت از موضع عزت، حکمت و مصلحت با دنیا تعامل می‌کند، تحریم‌ها را خنثی و حقوق هسته‌ایمان را ایفا و مسکن می‌سازیم و اقتصاد را احیا می‌کنیم.

فرماندار ویژه ملایر از همه دست اندرکاران، نمایندگان مجلس و مدیران استانی و شهرستانی به ویژه استاندار همدان که این افتخار را برای مردم رقم زدند، قدردانی کرد و افزود: امسال ۸۳۰ میلیارد ریال پروژه دهیاری‌ها داشتیم و ۲ هزار میلیارد ریال در حوزه راه هزینه کردیم.

اسماعیلی همچنین نقش مردم در همراهی و همکاری در تمامی عرصه‌ها و رسانه‌ها که روایتگران صادقی از موفقیت‌ها در جهاد بزرگ تبیین هستند، را ویژه دانست و اظهار داشت: در پایان امسال این وحدت و وفاق یک انتخابات حداکثری را رقم خواهد زد.

ضرورت توجه به مردمی سازی امور

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با اشاره به اقدامات بسیار خوب دولت و اقداماتی که قرار است در آینده رقم بخورد، گفت: با وجود تمام این اقدامات و دستاوردها، به دلیل پایین‌تر بودن امکانات کشور نسبت به سطح توقعات مردم، هنوز راضی نیستند.

"هادی بیگی‌نژاد" کل بودجه عمومی دولت را ۲۰ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ۱۵ هزار میلیارد ریال از این رقم بودجه جاری است که صرف حقوق و دستمزد می‌شود و ۱۰ هزار میلیارد ریال آن به صورت مستقیم و پنج هزار میلیارد ریال آن با واسطه، صرف حقوق و دستمزد می‌شود.

وی به ضرورت تبیین در راستای کشورداری با این شرایط تاکید و اظهار کرد: ضروری است که درآمد کشورها را به نسبت جمعیت آنها با ایران مقایسه کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پس از انقلاب هر چه جلوتر آمدیم، مردمی‌سازی را کم رنگ‌تر کردیم و باید در این رابطه تغییر رویه دهیم.

بیگی‌نژاد با تاکید بر ضرورت تبیین مقدورات کشور و استفاده از نیروهای مردمی، گفت: با این مقدورات، کشور ایران جز بهترین‌های دنیا است.

کشور در مسیر پیشرفت است

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امروز افتخار کشور این است که با وجود فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن، مدیران دستگاه‌های اجرایی شبانه‌روز برای توسعه تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام "احد آزادیخواه" به اقدامات انجام شده در سطح این شهرستان در حوزه‌های به‌سازی روستایی، انشعابات آب، بهداشت و درمان و آسفالت اشاره و اظهار کرد: کشور در مسیر پیشرفت است.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان ملایر با آغوش باز از سرمایه‌گذاران استقبال و حمایت می‌کند، ادامه داد: حدود یک‌هزار جوان ملایری در شهرک صنعتی جوکار مشغول به فعالیت هستند که در دیگر واحدهای تولیدی و شهرک‌های ملایر نیز شاهد شکوفایی تولید و اشتغال هستیم.

به گزارش ایرنا؛ در پنجمین روز از هفته دولت و در همایش دولت مردمی و ایران قوی، با حضور استاندار همدان ۲۴۸ پروژه دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملایر با اعتباری بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد. در این همایش همچنین از مدیران برتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان در ارزیابی عملکرد در جشنواره شهید رجایی تقدیر شد. همچنین از خانواده‌های معظم شهدای امنیت شهید "علی نظری" و شهید "علی میرزایی" تجلیلی به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha