۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸
کد خبر: 85235151
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان رضوی: اشتغال و معیشت روستائیان در اولویت است

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: توجه و تمرکز بر اشتغال و معیشت روستائیان یکی از موضوعات مهم است، بنابراین اگر آب، برق، جاده و مدرسه به روستا ببریم اما روستاییان نتوانند زندگی خود را تامین کنند، روستاها تخلیه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در قرارگاه طرح تحول روستایی بخش رضویه مشهد افزود: باید به سراغ مشکل و مسأله برویم تا آن را حل کنیم. خیلی از موضوعات طرح تحول روستاها اکنون در دستور کار جدی قرار دارد.

وی بیان کرد: از ظرفیت‌های استان برای حل مسایل باید استفاده کنیم و در این راستا خواهان همت و تلاش جمعی برای طرح تحول روستایی هستیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: دهیاران با استفاده از ظرفیتها باید آسیبهای اجتماعی را مورد نظر قرار دهند. همچنین افراد فاقد مسکن و همچنین افراد بیکار در روستاها برای برنامه‌ریزی به منظور رفع مشکلات آنها شناسایی شوند.

نظری بیان داشت: اگر قرار باشد منابع محور مدیریت کنیم، هیچ اتفاقی نمی‌افتد بلکه با مسأله محوری و تکیه بر ظرفیتها مشکلات مشخص و حل می شود.

در قرارگاه طرح تحول بخش رضویه شهرستان مشهد، موضوع روستاهای فاقد گاز، پوشش دهی تلفن همراه و اینترنت، آبرسانی، خانه بهداشت، آسفالت راه روستایی، استقرار پزشک شبانه روزی در شهر رضویه و مدرسه سازی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا دهه فجر امسال بیشتر این موضوعات حل و زیرساختها تقویت شود.

برای برخی دیگر از مشکلات و کمبودها نیز جلسات تکمیلی به منظور بررسی بیشتر تا تصمیم نهایی در هفته آینده برگزار خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی صبح امروز با سفر به بخش رضویه از ۲ کارخانه قطعه سازی بازدید کرد. همچنین وی با خانواده شهید «محمدرضا نشیمه» از شهدای دفاع مقدس روستای «جیم آباد» این بخش دیدار و گفت‌وگو کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha