نرخ خدمات درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان پایین‌تر از استان‌های همجوار است

خرم آباد - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: نرخ‌ خدمات مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان از استان‌های همجوار پایین‌تر است اما تلاش بر آن است که باز هم شرایط خدمات دهی مرکز ارتقاء یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "سمانه حسن‌پور" شامگاه پنجشنبه در بازدید از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان اظهار کرد: این مرکز در لرستان بی‌نظیر بوده و تنها مرکزی است که این خدمات را به هم استانی‌ها و حتی مردم استان‌های همجوار ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های جمعیتی که در کشور وجود دارد درمان ناباروری یکی از راهبردهای رشد جمعیت در استان و کشور است و باید به این مرکز در درمان ناباروری کمک شود تا به مراجعان خدمات بهتری ارائه شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: ما با کمک به این مرکز و توسعه فضای فیزیکی و تجهیزات آن امیدواریم که به افراد بیشتری خدمات دهد و به سیاست‌های جمعیتی و آرامش خانواده‌های هم استانی کمک شود.

حسن‌پور با اشاره به این‌که ما در دو حوزه می‌توانیم به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان کمک کنیم، بیان کرد: برای خرید تجهیزات این واحد درمانی باید پیشنهادات به صورت مکتوب ارائه شود تا مورد بررسی قرار گرفته و از سرفصل‌هایی که مجاز هستیم بودجه‌ای اختصاص دهیم.

وی در زمینه فضای فیزیکی نیمه‌تمام مرکز که نیاز به بازسازی دارد هم گفت: باید مستندات لازم برای ما ارسال شود تا بتوانیم با صدور مجوزهای قانونی در استان به این مجموعه کمک کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha