همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در خاش برگزار شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده سپاه خاش سیستان و بلوچستان گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم ورزش دوست این شهرستان برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس با استقبال گرم و پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم خاش برگزار و به قید قرعه جوایزی بین شرکت کنندگان توزیع شد.

وی افزود: برگزاری این‌گونه همایش‌ها و توجه به ورزش‌های همگانی علاوه بر اینکه اقشار مختلف مردم را در برگزاری هر چه بهتر و کیفی برنامه‌ها سهیم می‌کند در نشاط، شادابی و سلامتی آنان نقش بسزایی دارد.

فرمانده سپاه خاش ادامه داد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در نقاط مختلف این شهر آغاز شده و در طول هفته جاری نیز تداوم دارد.

وی با بیان اینکه توانمندی‌های سیستان و بلوچستان در هفته دفاع مقدس و هفته وحدت به دنیا نشان داده خواهد شد، اظهار کرد: تاکنون با همراهی اقشار مختلف مردم شیعه و سنی بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی شده که شاخص‌ترین نمونه آن نمایش وحدت و همدلی مردم سیستان و بلوچستان در دیدار با رهبری در ۲۰ شهریور امسال بود.

سردار مالدار با بیان اینکه تقارن هفته وحدت و دفاع مقدس نویددهنده تقویت همبستگی و همدلی در سیستان و بلوچستان است، تأکید کرد: این استان کانون مهم و شاخص وحدت اقوام و مذاهب در کشور به شمار می‌رود.

به گفته وی؛ مردم سیستان و بلوچستان همگام با سایر اقشار ملت بصیر و انقلابی ایران با شرکت در انتخابات و راهپیمایی‌های مختلف در سربلندی این نظام نقش‌آفرینی داشته و هم اکنون علی‌رغم وجود جنگ ترکیبی، شناختی و اقتصادی دشمنان، از ارزش‌های والای انسانی و انقلابی و اسلامی صیانت می‌کنند.

فرمانده سپاه خاش ادامه داد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۱۱۰ عنوان برنامه در نقاط مختلف این شهرستان با محوریت مردم و با مشارکت دستگاه‌های مختلف و بسیجیان اجرا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha