دفاع مقدس یکی از ارزش‌های فراموش نشدنی نظام است

چابهار- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: دفاع مقدس یکی از ارزش‌های فراموش نشدنی نظام است و در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما با ایثار و رشادت در مقابل بلوک شرق و غرب که علیه کشورمان باهم متحد شده بودند، جانانه ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن دست دشمن بیافتد.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد سپاهی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری چابهار با محوریت برنامه‌ریزی و هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس و کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: امروز اقتدار نظام را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستیم و در حال حاضر نیز دشمن در جنگ نرم و ترکیبی از هر روشی علیه کشور استفاده می کند.

وی ادامه داد: ما باید با مد نظر قرار دادن جهاد تبیین در راستای خنثی سازی اکاذیب رسانه‌های معاند و دور کردن حس ناامیدی از مردم و برگرداندن اعتماد اقدام کنیم که می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی با فعال کردن روابط عمومی ها در این راستا اقدام کنند.

فرماندار چابهار همچنین ضمن تقدیر از اقدامات دستگاهای اجرایی در ایام اربعین و خدمات دهی به زائران اباعبدالله الحسین افزود: حضور اهل سنت در این ایام وحدت ملی را به در عمل ثابت کرد.

وی گفت: یکی از تاریخی‌ترین دیدارهای مردم چابهار با مقام معظم رهبری در سالجاری بود که خود نقطه عطفی بر تحولات و توسعه منطقه خواهد بود.

سپاهی ادامه داد: تمامی دستگاهای اجرایی موظف هستند جهت زنده نگه داشتن یاد خاطره شهدا و ایام دفاع مقدس برنامه های باشکوه و بیاد ماندنی برگزارکنند.

دفاع مقدس یکی از ارزش‌های فراموش نشدنی نظام است

وی تصریح کرد: در حوزه آبرسانی در شهرستان اقداماتی خوبی در دستور کار است امیدواریم هرچه سریعتر با تلاش نیروهای اداره آب فاضلاب و سایر سازمان های مرتبط با تکمیل خط انتقال شاهد آب پایدار در منطقه باشیم.

فرماندار چابهار تاکید کرد: با نزدیک شدن ایام مدارس و مهرماه تمام اقدامات مربوطه از سرویس مدارس و برنامه ریزی برای مدیریت ترافیک شهری، آماده سازی معابر انجام شده است و دستگاه های اجرای همکاری لازم را با آموزش پرورش داشته باشند.

در این جلسه همچنین معاون سپاه شهرستان چابهار ضمن عرض خداقوت و تاکید بر همراهی و همکاری همه ادارات، برنامه های قابل اجرا، برنامه زمانبندی و روزشمار ایام هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha