رژه نیروهای مسلح در مازندران برگزار شد

۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۱۹
کد خبر: 85235502
رژه نیروهای مسلح در مازندران برگزار شد

ساری- ایرنا - رژه نیروهای مسلح امروز جمعه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد آغاز دفاع مقدس با شرکت نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیجی در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این رژه یگان های نیروی زمینی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در استان مازندران و همچنین یگان های انتظامی و نیروهای بسیجی و مردمی استان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

در این مراسم که نماینده ولی فقیه در مازندران ، استاندار،فرماندهان ارشدنیروهای مسلح و جمعی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند ، یگان های نمونه پیاده نیروهای مسلح اعم از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گوشه ای از آخرین دستاوردها و توانمندی های خود از جمله رادار پدافند هوایی و دریایی را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در این مراسم به گام دوم انقلاب اسلامی و معنویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: نیروی سپاه و بسیجیان علاوه‌بر آمادگی و وفاداری به آرمان های انقلاب ، تحت ولایت ولی فقیه گوش به فرمان هستند.

سردار سیاوش مسلمی ایمنی و امنیت داخلی و مرزهای کشور را به عنوان یک نعمت بی نظیر انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: امروز نیروهای مسلح در کنار هوشیاری مردم باید مراقب جنگ ترکیبی دشمنان باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز به اظهار این که امروز اقتدار نظامی و انتظامی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا هستیم ، گفت: همواره امنیت و مقابله با هجمه های داخلی با همراهی آحاد مردم وجود و تداوم دارد.

رژه نیروهای مسلح در مازندران برگزار شد

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی افزود: دفاع مقدس به گردن همه مردم حق دارد و باید قدر. آن زحمت های نیروهای مسلح که جانانه در حفظ تمامیت ارضی و فتنه ها ایستادند ، باشیم.

وی تصریح کرد: موفقیت ملت ایران مقابل این همه فتنه ها ، نهادینه شدن مقاومت بین ملت است ، یعنی روح استقامت و همواره در میدان بودن و ولایت پذیری مردم شکست ناپذیر است.

امام جمعه ساری ادامه داد: مردم ایران مقاوم و همیشه حاضر به میدان هستند و در واقع در ۴۴ سال گذشته نشان دادند که اهل حضور دایمی در میدان با جانفشانی اند.

بر اساس آمار بنیاد شهید و امور ایثارگران ، یگان های ارتش جمهوری اسلامی استان مازندران در هشت سال دفاع مقدس ۲ هزار و ۸۵۰ شهید ، یکهزار و ۶۳۲ آزاده و ۲ هزار و ۹۵۰ جانباز تقدیم کشور کرده است.

طبق برنامه اعلام شده از سوی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس مازندران برپایی یادواره شهدا، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا، نشست‌های بصیرتی، پیاده روی خانوادگی، شب شعر و خاطر گویی، برپایی نمایشگاه، دیدارباجانبازان، برپایی ، فضا سازی محیطی، تکریم از جانباز و ایثارگر از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس مازندران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha