۳ مهر ۱۴۰۲، ۷:۵۴
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85237900
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه چهار ساله توسعه کلانشهر اردبیل تصویب شد

اردبیل - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با هدف توسعه کلانشهر شهر اردبیل در قالب برنامه مدون و با موافقت اعضای شورای شهر، برنامه راهبردی عملیاتی چهار ساله توسعه شهر اردبیل تصویب شد.

سیدحسین سیدهاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در این برنامه چهار ساله نظرات نخبگان و صاحبنظران شهری جمع‌آوری و اعمال شده است ، افزود: این برنامه عملیاتی با دعوت از اساتید دانشگاهی و کارشناسان متخصص و صاحبنظران حوزه شهری پس از بررسی‌های کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی متعدد مطرح و در نهایت تصویب شده و اجرا خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل ادامه داد: هدف اصلی به نتیجه رساندن برنامه چهار ساله توسعه است چرا که توسعه در قالب یک برنامه مدون و دور از هرگونه اعمال سلیقه شخصی منجر به بهبود عملکرد و توسعه همه‌جانبه یکنواخت و مورد انتظار خواهد شد.

سیدهاشمی با بیان اینکه در حال حاضر شهر اردبیل با چالش‌های متعددی همچون عدم عدالت اجتماعی در برخی مناطق، کمبود فضای سبز و افزایش ترافیک شهری مواجه است، اظهار کرد: برای جلوگیری از رخ دادن این گونه معضلات و مشکلات نیاز به یک برنامه‌ریزی مدون بود که امروز با موافقت اعضای شورای شهر بعد از اعمال تغییرات و چندین پیشنهاد کارشناسی از سوی کارشناسان متخصص حوزه شهری به تصویب رسید.

رئیس شورای شهر اردبیل با تقدیر از تلاش مجموعه مدیریت شهری در تدوین این برنامه چهارساله خاطرنشان کرد: شهری پیشرو و توسعه یافته با زیرساخت‌های شهری و عمرانی و معماری و شهرسازی متعادل و متوازن، شهری سالم و با کیفیت در شاخص‌های زیست محیطی شهری از چشم‌اندازهای برنامه عملیاتی و راهبردی شهرداری اردبیل است.

وی ارتقای ایمنی و پیشگامی در کنترل خطرات و بحران‌ها، توسعه زیرساخت‌های عبور و مرور کارآمد، سیمای چشم‌نواز با جایگاه برتر توریستی و گردشگری و فرهنگ مشارکت‌جو و شهری هوشمند متکی بر علم و فناوری را از دیگر اهداف تدوین این برنامه ذکر کرد.

شهر اردبیل حدود ۵۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha