داریوش تقی لو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مزاحمتهای تلفنی موجب افزایش آمار ماموریت های غیر واقعی می شود چرا که کارشناسان اورژانس پس از اعزام به محل و اطلاع از غیر واقعی بودن نشانیها متوجه کذب بودن تماس میشوند.
وی یادآور شد: امدادرسانی اورژانسی به گروه های هدف بسیار حیاتی است ولی همین مزاحمت های تلفنی چه بسا وقایع ناخوشایندی را رقم بزند که اطلاع رسانی به مردم در این زمینه می تواند آمار مزاحمت های تلفنی را کاهش دهد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: طی ۶ ماهه اول امسال ۹۷ هزار و ۹۷۶ تماس با اورژانس استان برقرار شد که در مقایسه با مدت مشابه گذشته افزایش ۲ درصدی را نشان می دهد.
وی اضافه کرد: در مدت یاد شده ۲۹ هزار و ۹۰۳ تماس به اعزام بیمار توسط اورژانس استان منجر شد که در مقایسه با مدت مشابه قبل سه درصد افزایش دارد.
تقی لو خاطر نشان کرد: اورژانس استان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به گروه های هدف به ویژه حادثه دیدگان در حوادث جاده ای و شهری است.
نظر شما