راه دسترسی «نخستین روستای ایثارگر کشور» در شاهرود بهسازی شد

شاهرود - ایرنا - طرح آسفالت و بهسازی جاده روستای میغان شاهرود «نخستین روستای ایثارگر کشور» به طول سه هزار و ۵۳۰ متر با حضور مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح آسفالت و بهسازی جاده روستای میغان (نخستین روستای ایثارگر کشور) روز چهارشنبه با حضور ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود، علی‌اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در حاشیه افتتاح این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی این طرح از ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ توسط پیمانکار و با نظارت اداره نگهداری راه‌های اصلی و فرعی این اداره کل آغاز شد.

امیر عمیدی با بیان اینکه برای اجرای طرح آسفالت و بهسازی این جاده روستایی ۸۵ میلیارد ریال هزینه شد، ابراز کرد: برای اجرای این طرح ۱۵۰ تن قیر به ارزش حدود ۱۵ میلیارد ریال اختصاص یافت.

راه دسترسی «نخستین روستای ایثارگر کشور» در شاهرود بهسازی شد

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان ادامه داد: اجرای زیرسازی، زیر اساس و روکش آسفالت به طول سه هزار و ۵۳۰ متر انجام شد.

عمیدی با بیان اینکه اعتبارات این طرح از محل مصوبات سفر استاندار تامین شد، اظهار کرد: روستای میغان در دوران دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران بسیاری به نظام تقدیم کرده است.

به گزارش ایرنا، هفته دولت امسال ۱۸ طرح عمرانی راه و شهرسازی در شهرستان‌های شاهرود و میامی با اعتبار پنج هزار و ۶۹۴ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال افتتاح شد.

۲۹۹ کیلومتر بزرگراه، ۳۰۰ کیلومتر مسیر فرعی و یکهزار و ۱۸۳ کیلومتر نیز راه روستایی زیر نظر اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان قرار داد.

شهرستان شاهرود با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha