۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85240449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتاق بازرگانی بوشهر تثبیت و توسعه بازار  هدف در کشور روسیه را با جدیت دنبال می‌کند

بوشهر- ایرنا - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کساورزی بندر بوشهر گفت: در راستای بهره گیری از ظرفیت‌های صادراتی این اتاق  تثبیت و توسعه بازار هدف  در کشور روسیه را با جدیت تمام دنبال می‌کند.

خورشید گزدرازی در ارتباط با نشست هیات تجاری اتاق بازرگانی بوشهر با اتاق بازرگانی سن پترزبورگ روسیه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اتاق بوشهر هیچگاه از جذابیت بازار روسیه غافل نشده و سعی فعالان اقتصادی این است که محصولات تولیدی استان مورد توجه و تمرکز بیشتر بازار روسیه قرار گیرد.
وی بیان کرد: محصولات استان بوشهر در روسیه جایگاه ویژه‌ای دارد و اکنون فرت مناسبی برای تثبیت و توسعه بازار هدف در کشور روسیه است.

رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر افزود: قدمت اتاق‌های بوشهر و سن‌پترزبورگ ظرفیت ارزشمندی جهت توسعه روابط اقتصادی آنها است که باید از این ظرفیت استفاده لازم انجام شود.

گزدرازی یادآورشد: نشست رو در رو فعالان اقتصادی استان با تجار و فعالان اقتصادی شهر سن‌پترزبورگ یکی از برنامه‌های نشست بود.

وی افزود: تجار روسی در تلاش هستند که ارتباط خود با بازار ایران را تقویت و از تولیدات کشور جمهوری اسلامی ایران در فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود استفاده کنند.

گزدرازی گفت: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده و تداوم نشست‌های هم اندیشی با اتاق‌های بازرگانی روسیه شاهد افزایش صادرات کالا و توسعه جایگاه در بازار روسیه باشیم.

هیات تجاری استان بوشهر با هدف شرکت در نمایشگاه بین المللی موادغذایی روسیه عازم این کشور شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha