۴ مهر ۱۴۰۲، ۹:۲۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85239130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعامل اتاق بازرگانی بوشهر و سن پترزبورگ روسیه جهت صادرات محصولات

بوشهر-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر از تعامل اتاق بازرگانی بوشهر و سن پترزبورگ روسیه جهت صادرات محصولات این استان خبر داد.

علی باستین روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به نشست هیات تجاری استان بوشهر با رئیس اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی سن پترزبورگ اظهار کرد: هیات تجاری بازرگانی استان با هدف آشنایی با ظرفیت‌های بازار و معرفی ظرفیت‌های استان و تنظیم تفاهم نامه و قراردادهای مشترک در روسیه حضور پیدا کرده است.

وی افزود: باتوجه به‌ نشست های بسیار خوبی که برگزار شد امیدواریم این سفر به ویژه دیدار با اتاق بازرگانی سن‌پترزبورگ دستاوردهای مثبتی در جهت تعامل دو طرف داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر ادامه داد: انتظار می رود اتاق سن پترزبورگ لیستی از تجار را در زمینه خرید آبزیان به ویژه میگو، خرما، صیفی جات و محصولات کشاورزی به اتاق بازرگانی بوشهر اعلام کند تا زمینه تعاملات طرفین فراهم شود.

وی یادآورشد: همچنین باید طرف روسی استانداردهای مورد پذیرش خود را به اتاق بوشهر اعلام کند تا در زمینه تولید و صادرات محصولات به کشور روسیه استانداردها رعایت شود.

باستین افزود: امیدواریم با تعامل دو اتاق بازرگانی بوشهر و سن‌پترزبورگ شاهد جهش خوبی در صادرات محصولات استان به کشور روسیه باشیم.

گفتنی است هیات تجاری استان بوشهر با هدف حضور در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی روسیه به این کشور اعزام شده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha