۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85237442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه بازارهای صادراتی در کشورهای اوراسیا اولویت اتاق بازرگانی بندر بوشهر است

بوشهر-ایرنا- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوسهر گفت: هدف از حضور هیات تجاری بوشهر در نمایشگاه بین المللی موادغذایی روسیه توسعه بازارهای صادراتی به کشورهای پیرامونی و بویژه اوراسیا است.

خورشید گزدرازی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: هیات تجاری استان بوشهر متشکل از مدیران اقتصادی و فعالان حوزه خرما و فرآوری، آبزی‌پروری و صیفی جات برای ارزیابی نمایشگاه موادغذایی در روسیه و رایزنی با فعالان اقتصادی کشورهای مختلف است.

وی بیان کرد: در این بازدیدها توسعه صادرات استان بوشهر به کشورهای پیرامونی و بویژه کشورهای اوراسیا با جدیت تمام دنبال می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر تصریح کرد: با توجه به برگزاری نمایشگاه‌های آبزیان و خرمای استان بوشهر در آبان و آذرماه سال جاری در نمایشگاه روسیه از طرف‌های مختلف خارجی برای حضور در نمایشگاه‌های محصولات تولیدی بوشهر دعوت شده است.

گزدرازی ادامه داد: در این بین فعالان اقتصادی کشورهای تونس، اردن و الجزایر برای حضور در نمایشگاه خرما و فراورده‌های خرمایی استقبال خوبی نشان دادند.

وی افزود: در ارتباط با حوزه آبزی پروری نیز چینی‌ها و روس‌ها برای حضور در نمایشگاه‌ ابزیان بوشهر ابراز تمایل بسیار بالایی داشتند.

گزدرازی افزود: اتاق بازرگانی بوشهر نیز به سهم خود برای توسعه و تثبیت بازارهای هدف صادرات هماهنگی و پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha