۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۵۵
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85241631
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: دشمنان توانایی پاسخگویی به منطق قرآن را ندارند

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دشمنان توانایی پاسخگویی به منطق قرآن را ندارند و به همین دلیل نیز دست به اقدامات ننگین توهین به مقدسات اسلام می زنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری شامگاه پنجشنبه در جشن هفته وحدت در مسجد حنفیه اهل سنت بجنورد اظهار کرد: قرآن تنها کتاب الهی است که از هر گونه تحریف حفظ شده و سرشار از درس های آموزنده برای بشریت است.

وی افزود: این کتاب الهی به تمامی سووالات بشریت پاسخ داده است و به برکت این معجزه الهی همواره شاهد گسترش دین اسلام در سراسر جهان هستیم.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: دشمنان نیز تاب دیدن گسترش دین اسلام را در جهان ندارند و دست به اقدامات ننگین توهین به مقدسات اسلام و آیات قرآنی می زنند.

وی تصریح کرد: آنها وقتی توان پاسخگویی به منطق قرآن ندارند برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر ابزاری بهره می گیرند به گونه‌ای که هم از مقدسات این دین کاریکاتور رسم کردند و حتی دست به سوزاندن آیات الهی آن نیز زدند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه پیامبر(ص) بهترین الگو برای انسان ها است، خاطرنشان کرد: دشمن برای جلوگیری از گسترش دین اسلام سعی می کند چهره ای خشن و جنگجو از رسول اکرم(ص) نمایش دهد در حالی که تمامی جنگ ها به ایشان تحمیل شد و مهربانی و بخشش از ویژگی های بارز پیامبر(ص) بود.

حجت الاسلام نوری افزود: پیامبر(ص) شخصیتی بود که بدون هیچ خون ریزی مکه را فتح کرد و همواره از خداوند می خواست تا گمراهان به راه راست هدایت شوند.

بیش از ۱۰ درصد از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی را ترکمن های اهل سنت تشکل می دهند که در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد سکونت دارند.

حدفاصل ۱۲ ربیع الاول، سالروز ولادت حضرت محمد (ص) به روایت اهل سنت تا ۱۷ ربیع الاول، زادروز پیامبر اسلام (ص) به روایت شیعه، با ابتکار حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با عنوان هفته وحدت نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha