به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود عزیزخانی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری تامین اجتماعی زنجان با بیان اینکه درگاههای ارتباط مردمی در تامین اجتماعی در مقایسه با سالهای گذشته افزایش یافته است افزود: این اقدام برای ارتباطات مردمی ایجاد شده است که درگاهها و نرمافزارهای مختلفی را شامل میشود.
وی اضافه کرد: از دیگر راهکارهای ارتباطی سامانه "سامد" است که سال گذشته ۳۰۰ مورد به این اداره کل واصل شد و موارد مورد رسیدگی قرار گرفت.
این مسوول ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی به لحاظ ارتقا سامانههای ارتباطات مردمی جز دستگاههای برتر کشور انتخاب شد و در این خصوص اقدامات مختلفی را مورد توجه قرار داده است.
عزیزخانی با بیان اینکه طی سال ۱۴۰۰، ۵۷۴ پرونده این اداره کل به دیوان عدالت اداری ارسال شده است افزود: این تعداد در سال گذشته به ۶۰۰ پرونده رسید که این رقم طی ۶ ماهه اول امسال ۳۰۶ پرونده بود که در دیوان عدالت اداری مطرح شده است.
وی بیان اینکه یکی از مشکلات موجود، اختلاف بین شورای حل اختلاف و هیاتهای بدوی و تجدید نظر است افزود: مشکلاتی موجود در این خصوص نیازمند بررسی است.
عزیزخانی با بیان اینکه در سازمان تامین اجتماعی اغلب رای هایی که توسط شوراهای حل اختلاف اداره کار و هیات های بدوی و تجدید نظر تامین اجتماعی صادر می کنند به دیوان عدالت اداری می رسد اضافه کرد: هیات های رسیدگی اداره کار در ۲ شاخه سوابق و عناوین شغلی ورود می کنند.
نظر شما