فرمانده سپاه یزد: تکریم خانواده شهدا روحیه ایثار را در جامعه تقویت می‌کند

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: تکریم خانواده شهیدان محور کار فرهنگی و موضوعی مهم است و روحیه ایثار را در جامعه تقویت می کند.

به گزارش ایرنا، سردار " حسین زارع کمالی " روز جمعه در قالب طرح رهروان شهدا در سرکشی به خانواده‌ شهدای ابرکوه افزود: خانواده شهدای انقلاب اسلامی که ولی نعمت ما هستند مروج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه و بین مردم و جوانان است.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب ادامه داد: سرکشی از خانواده های شهدا و تکریم آنها جزو برنامه های ارزشمند معنوی است که زمان نمی شناسد و باید همیشه جزو برنامه محوری مردم و مسئولان در استان باشد.

فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه امنیت ایران مدیون رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و مقاومت و صبر خانواده شهیدان است تاکید کرد: راه شکست دشمنان در جنگ ترکیبی ترویج فرهنگ ایثار است.

زارع کمالی بیان کرد: هدف دشمنان در عرصه فرهنگی و جنگ نرم آن است که از گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه و بین آینده سازان کشور جلوگیری کنند و برای رسیدن به اهداف خود جدی کار می کنند.

وی یادآور شد: جامعه بزرگ ایثارگری به خصوص خانواده های شهیدان حق بزرگی برگردن همه دارند و باید برای رضایتمندی آنها توسط مسئولان از هیچ تلاشی دریغ نشود.

فرمانده سپاه الغدیر گفت: خدمت به خانواده های شهیدان و ایثارگران باید همیشه به عنوان یک اولویت در همه شهرستان های استان پیگیری و اقدام شود که موجب رضایت حضرت حق و موجب عزت و امید در جامعه است.

همچنین در این دیدارها که جمعی از مسئولان محلی و بنیاد شهید و امورایثارگران حضور داشتند توسط خانواده شهدا خاطراتی مطرح شد.

امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در ۱۵ اکیپ از ۹۳ خانواده شهدای ابرکوه سرکشی و مورد تکریم قرار گرفتند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد و مردم این منطقه در دوران هشت سال دفاع مقدس ۲۸۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha