۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85242468
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه زنجان: نظام اسلامی بدون اتکا به قدرت‌های بزرگ به پیشرفت خود ادامه می‌دهد

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به ۱۳ مهر ماه ۵۷ هجرت امام راحل از عراق به فرانسه اشاره کرد و گفت: این هجرت و ایستادگی مبدا شکوفایی اجتماعی مردم ایران و پیروزی بزرگترین انقلاب دنیا بدون اتکا به شرق و غرب با رنگ دین و قرآن و مکتب بود که روز به روز در سایه ایمان مردم، اقتدار افزون‌تری از خود نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان با بیان اینکه باید قدردان ایثار شهدا و رزمندگان بود، افزود: هفتم مهر سال ۱۳۶۰ روز سختی برای چند فرمانده ارشد دفاع مقدس بود، چرا که از جان خود برای اعتلای کشور گذشتند و امروز باید در مقابل قطره قطره خون آنها مسوول باشیم.

وی روز آتش‌نشانی را یادآور شد و گفت: این قشر در طول سال فداکاری و ایثار فراوانی را متحمل می‌شوند اما کمتر از آنان یاد می‌شود.

خطیب نماز جمعه زنجان به ۹ مهرماه روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی اشاره کرد و گفت: امام راحل فرمودند جمعه و جماعات مناسب ترین میدان تشکل و بیان مسایل مسلمانان و نماز جمعه مکان دعوت به حق و در نظر گرفتن مصالح مسلمین است.

وی اضافه کرد: بنا به فرموده رهبری، اسرائیل روز به روز ناامن‌تر خواهد شد، چه توافق هسته‌ای انجام شود و چه این توافق صورت نگیرد این را بدانید امنیت اسرائیل تامین نخواهد شد.

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سال ۸۸ فرمودند فلسطین آزاد خواهد شد و در این هیچ شبهه‌ای نیست، گفت: در این سرزمین دولت فلسطین تشکیل خواهد شد اما بدنامی آمریکا و غرب برطرف نخواهد شد.

وی به هفته وحدت، اشاره و خاطرنشان کرد: در تقویم، این مناسبت، هفته مهرورزی و اخلاق ثبت شده است.

امام جمعه زنجان، به حضور رئیس دیوان عدالت اداری و هیات همراه وی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: در طول روزهای گذشته بیش از ۳۵۰ درخواست، تقاضا و اعتراض از سوی این هیات مورد بررسی قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha