استان گلستان توانسته به الگویی ارزشمند از اتحاد، همدلی و وحدت تبدیل شود

گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی به مناسبت هفته وحدت، میلاد پیامبر اعظم، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص) را به تمامی مردم شریف استان اعم از شیعه و سنی تبریک گفتند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان در بخشی از این پیام آمده است، در طول تاریخ ارزشمند اسلام عزیز همواره دشمنان در پی وارد کردن خدشه به وحدت شیعه و سنی بوده و امروزه لزوم توجه و هوشیاری نسبت به این دسیسه ایادی کفر بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

در ادامه این پیام عنوان شده، میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام، حضرت ختمی مرتبت، پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) در واقع زمانی مناسب برای انعکاس و تقویت وحدت در جامعه عظیم مسلمانان جهان است.

در ادامه این پیام تصریح شده، در شرایطی که اندیشه‌های الحادی و تکفیری تلاش دارند دین زلال، شفاف و انسان ساز اسلام را با لطایف الحیلی تضعیف نموده و چهره ی آن را مخدوش کنند، بصیرت و آگاهی مسلمانان دشمنان را در دستیابی به اهداف شوم شان، ناکام خواهد گذاشت.

در این پیام نوشته شده، ایران اسلامی با رهبری زعیمی عالیقدر و مرجعی جامع الشرایط که آگاه به مسائل روز جهانی است به عنوان کشوری مقتدر توانسته است به پایگاه وحدت و انسجام و البته مقابله با ظلم و ستم در دنیا مبدل شود و قدرت های جهانی، اعتباری ویژه برای آن قائل شوند.

این پیام تاکید دارد، استان گلستان به عنوان سرزمین برادری نمادی منحصر به فرد در همراهی اقوام و پیروان مذاهب مختلف در کشور و چه بسا در دنیا، شناخته می شود.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان و استاندار این استان در ادامه پیام خود یادآور شدند: بی تردید گلستان با همبستگی و همراهی اهل تسنن و تشیع در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، نبرد اقتصادی و تمامی گردنه های سختی که دشمنان قسم خورده نظام رقم زده اند، توانسته است به الگویی ارزشمند از اتحاد، همدلی و وحدت تبدیل شود.

در انتهای این پیام نوشته شده, اینجانبان هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی (ص) را به تمامی گلستانیان گرامی اعم از شیعه و سنی تبریک و تهنیت عرض می نماییم و بر این باوریم که در سایه وحدت موجود در نگارستان اقوام ایران زمین و همراهی همه ی دلسوزان استان بتوانیم با قدرت و قوت در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداریم و سرزمین برادری را بیش از پیش در سطح بین الملل معرفی نماییم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha