هفتمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ری برگزار شد

شهرری- ایرنا- هفتمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ری به ریاست سرپرست فرمانداری ویژه ری و باحضور مسئولین مربوطه و جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان در محل ساختمان فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری ویژه ری، هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ری در سال جاری به ریاست محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه ری و با حضور رؤسای ادارات و دستگاه های متولی و تعدادی از تولیدکنندگان و صنعتگران مستقر در شهرستان درمحل سالن جلسات شهدای مدافع حرم ساختمان فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ویژه ری در این نشست با تأکید بر حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان داخلی، اظهار داشت: امروز حمایت از تولید ملی یک وظیفه همگانی است و ادارات و دستگاه های مختلف میبایست فضا را به گونه ای فراهم بیاورند که صنعتگران و تولیدکنندگان دغدغه ای به غیر از مدیریت کسب و کار خود نداشته باشند.

محمد بشارت ادامه داد: امروز و در شرایط فعلی کشور حل مشکلات حوزه تولید یک فریضه واجب برای تمامی مسئولین و رؤسای ادارات و دستگاه های اجرایی است، زیرا بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود ریشه در بیکاری افراد بویژه نسل جوان دارد که با کمک به افزایش تولید و به تبع آن بالا رفتن عدد اشتغال میتوان از بسیاری معضلات احتمالی جلوگیری نمود.

لازم بذکر است در این جلسه درخواست های تعدادی از مجموعه های تولیدی مستقر در شهرستان باحضور فرماندار ویژه ری، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، بخشداران، شهرداران و رؤسای ادارات ذیربط بررسی و دستورات لازم در راستای تسهیل در امر تولید و رفع موانع مانند مشکلات زیست محیطی، اخذ مجوزهای قانونی، تقسیط مالیات، خرید اشتراک آب و برق و گاز و... صادر گردید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha