۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85243555
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اصلاح و توسعه ۲۰ کیلومتر از شبکه آبرسانی ملایر

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: ۲۰ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در روستاها و شهرهای شهرستان ملایر در ۶ ماهه نخست سال جاری انجام شد.

«فرهاد بختیاری فر» روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه حدود ۱۶کیلومتر اصلاح شبکه های خطوط توزیع در سطح شهرستان ملایر با ۷۰ میلیارد ریال انجام شد که بیش از هشت کیلومتر آن مربوط به شهرها و هشت کیلومتر آن در بخش روستایی است.

وی با اشاره به اینکه همچنین در این مدت حدود چهار کیلومتر توسعه خطوط انتقال آب در شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شد ادامه داد: ۶۰۰ فقره انشعاب آب شهری و روستایی اصلاح و استانداردسازی شده است.

بختیاری فر اظهار کرد: پروژه اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب نیز در محلات مختلف شهر ملایر در حال انجام است و بر این اساس از ابتدای سال جاری در محلات مختلف شهر ملایر مانند بلوار ولیعصر (عج) و شکیبا، محله سرجو و منطقه حاج طوسی توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب با مجموع مبلغ قراردادی بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی یادآور شد: با توجه به بافت سنگی و سنگلاخی بودن زمین در منطقه بالای بلوار ولیعصر(عج ) که موجب پر شدن سریع چاه های جذبی فاضلاب می شد و درخواست های متعدد ساکنان این محله از آبفای ملایر برای اتصال به شبکه جمع آوری فاضلاب، طی قراردادی عملیات اجرایی لوله گذاری در این محله به طول بیش از سه کیلومتر آغاز شد که ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل آبفای استان همدان افزود: همچنین با توجه به تعهد شرکت به انجام ۳۰ درصد از پروژه ها در مناطق بازآفرینی شهری، طی قراردادی جداگانه با متراژ لوله گذاری حدود سه کیلومتر تمامی مناطق باقی مانده محله کمتر برخوردار "سر جوی" ملایر به طور کامل به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل خواهند شد که این پروژه نیز بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیریکی دارد.

۱۳۴ روستا در شهرستان ملایر، زیرپوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha