سرمربی سپاهان: برابر الاتحاد عربستان به دنبال بهترین نمایش هستیم

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: برابر الاتحاد عربستان بهترین نمایش خود را در کنار بازی جوانمردانه ارائه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ژوزه مورایس روز یکشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه با الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: برای این دیدار به خوبی تمرکز کرده‌ایم و شرایط ما برای رویارویی با حریف عربستانی مطلوب است.

وی اضافه کرد: از تمام هواداران می‌خواهم بصورت حداکثری به ورزشگاه بیایند و با حمایت خود زمینه موفقیت تیم را فراهم کنند.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: حضور تیم‌های عربستانی در ایران و اصفهان جذابیت خواهد داشت و باید همه در کنار یکدیگر از فوتبال لذت ببریم.

مورایس افزود: برابر الاتحاد عربستان نماینده ایران هستیم و باید با تمام وجود برای کشور، مقابل حریف صف آرایی کنیم.

وی اشاره به تقابل با نونو اسپریتو سانتو و سرمربی پرتغالی و هموطن خود گفت: او انسان فوق العاده ای است و این موضوع را به این خاطر که هموطن هستیم نمی‌گویم و امیدوارم در کنار هم از فوتبال لذت ببریم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: درست است که تیم حریف از ستاره‌های متعددی بهره می‌برد اما ما هم ستاره‌ها و بازیکنان شاخص خود از جمله پیام نیازمند را داریم.

مورایس گفت: بعد از بازی با نیروی هوایی عراق تمرکز خود را برای این بازی گذاشتیم و در کنار همه چالش‌ها قصد داریم با شور و علاقه زیاد غیرممکن‌ها را به ممکن تبدیل کنیم.

دروازه بان سپاهان نیز در این نشست خبری گفت: امیدوارم بانوان نیز امکان حضور در ورزشگاه نقش جهان و حمایت از ما برابر الاتحاد عربستان را پیدا کنند.

پیام نیازمند ادامه داد: برای دیدار فردا هیجان زده هستم و امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: اگر بازی‌های لیگ برتر تعطیل نمی‌شد شرایط بهتری در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۰ مهر در ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان برگزار می شود؛ فروش بلیت این مسابقه از ششم مهر آغاز شد.

کاروان تیم الاتحاد دیروز عصر وارد اصفهان شد و مورد استقبال باشگاه سپاهان قرار گرفت.

هر ۲ تیم امروز عصر و شب در ورزشگاه نقش جهان یک جلسه تمرینی خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha