کُربکندی: دیدار تیم‌های سپاهان و الاتحاد، بازی تماشاگرپسندی خواهد شد

اصفهان - ایرنا -یک کارشناس و پیشکسوت فوتبال گفت: بطور قطع دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و "الاتحاد" عربستان در زمین مناسب و با حضور تماشاگران اصفهانی، بازی خیلی خوب و تماشاگرپسندی خواهد شد.

رسول کُربکندی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان افزود: بازی فردای تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در حضور تماشاگران در خانه، اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و سپاهان باید از این تیم امتیاز لازم را بگیرد.

وی ادامه داد: تیم سپاهان از بازیکنان خوبی در تمام پُست‌ها برخوردار است و تجربه خیلی خوبی از بازی پرسپولیس با تیم عربستانی پیدا کرده است.

این کارشناس و پیشکسوت فوتبال اظهار داشت: حاشیه‌ها و جار و جنجال‌هایی که هفته گذشته در بازی پرسپولیس و تیم عربستانی وجود داشت، برای بازی فردا وجود ندارد و تیم الاتحاد، با آرامش خوبی در اصفهان مستقر شده است.

وی اضافه کرد: باشگاه سپاهان با تجربه خیلی خوب، همه مسائل حاشیه‌ای بازی را مدیریت کرده و در صورتی که حاشیه‌های حضور تماشاگرانش را هم در زمینه پرتاب ترقه و لیزر کنترل کند، می تواند میزبانی خیلی خوب را از خود به نمایش بگذارد.

کُربکندی خاطرنشان کرد: تماشاگران سپاهان هم برای اینکه نشان دهند فهم خوبی از فوتبال دارند و قوانین و اصول بازی‌ را بخوبی می‌دانند باید از ورود به حاشیه‌ها خودداری و فقط تیم خود را تشویق کنند و از ارتکاب تخلفاتی که "ای اف سی" بر روی آن‌ها حساس است، بپرهیزند و بهانه ای به دست آن‌ها ندهند و از پرتاب اشیا به درون زمین احتراز ورزند.

وی بیان کرد: در صورتی که تماشاگران اصفهانی فقط تیم خود را تشویق کنند می‌توانند روی تیم حریف تاثیر منفی داشته باشند و آنها را اذیت کنند.

این کارشناس فوتبال افزود: تیم الاتحاد عربستان هم تیم پُرمُهره و خوبی است و هر دو تیم روی زمین بازی می‌کنند و بازی خیلی خوبی را شاهد خواهیم بود.

به گفته وی، بازیکنان سپاهان هم باید با آرامش بازی کنند و تا نواختن سوت پایان توسط داور، بازی را ادامه دهند و با زدن یک گل نباید بازی را رها کنند، همانگونه که سال گذشته در این زمینه مقابل تیم ملوان غفلت کردند و قهرمانی را از دست دادند.

کُربکندی گفت: تیم‌های عربستانی هزینه خیلی زیادی را برای این بازی‌ها کرده‌اند اما "کریم بنزما" (بازیکن فوتبال اهل فرانسه است که برای باشگاه فوتبال الاتحاد در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بازی می‌کند) در این دیدار تیم عربستانی را همراهی نمی‌کند.

وی ادامه داد: بازیکنان بزرگ تمرکز تیم مقابل را به خود جلب می‌کنند و سایر بازیکنان می‌توانند در کنار آنها از موقعیت‌ها براحتی استفاده کنند.

این پیشکسوت فوتبال بیان کرد: تیم‌ فوتبال سپاهان هم تیم خوبی است و هزینه قابل توجهی کرده و از تماشاگران خیلی زیادی برخوردار است اما در بازی اول بدلیل کوتاهی گل مساوی را دریافت کرد و بازی چندان قابل قبولی از خود ارائه نداد.

وی اضافه کرد: برای صعود به دور بعدی بازی‌ها کسب امتیاز از الاتحاد عربستان برای سپاهان خیلی مهم است و امیدوارم تیم ما بتواند امتیاز لازم را از این بازی کسب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه دوشنبه ۱۰ مهر در ورزشگاه "نقش‌ جهان" اصفهان برگزار می‌شود؛ فروش بلیت این مسابقه از ششم مهر آغاز شد.

کاروان تیم الاتحاد دیروز عصر وارد اصفهان شد و مورد استقبال باشگاه سپاهان قرار گرفت.

هر ۲ تیم، عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان یک جلسه تمرینی خواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha